KWPN-hengst OO Seven naar Joyce Lenaerts

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

KWPN-hengst OO Seven naar Joyce Lenaerts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 12:09

kwpn.nl

Afbeelding
Imke met OO Seven
foto door Craignethan

De KWPN hengst OO Seven teruggaand op de bekende Grand Prix-stam van de heer A.J. Groen waar ook Olympic Barbria uitkomt (v. Rubinstein uit Gelbria van Doruto) van Wil en Isabel Gisbergen en Rian van de Wal zal voortaan worden uitgebracht door Joyce Lenaerts. De hengst staat inmiddels al op stal bij De Beukenvallei in Leende. Voorheen werd de hengst gereden door Imke Schellekens-Bartels. Zij bracht hem uit in de Lichte Tour.

oensan

Re: KWPN-hengst OO Seven naar Joyce Lennaerts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:12

Hopelijk blijft hij nu wat meer blessurevrij en zien we hem weer meer in de sportuitslagen terugkomen! Ik wens ze veel succes!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:27

Volgens mij heb ik het niet helemaal gevolgd. Wat was de reden dat Imke OO Seven niet meer startte?

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:30

Weet ik ook niet..ben ik ook wel benieuwd naar..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:30

Fijn dat hij bij Joyce terecht komt Lachen Maakte me stiekem een beetje zorgen over wie hem zou gaan rijden.
En nu inderdaad maar hopen dat hij geen ongelukken meer maakt, dan zien we hem over een tijdje hopelijk in de GPring verschijnen Lachen

Edelweis1: OO Seven stapelde blessure op blessure en is daardoor al sinds 2006 niet meer gestart. Omdat Imke nog heel veel andere paarden heeft staan, was OO Seven daarom niet meer zo interessant voor haar om te rijden. Ook heeft ze een keer gezegd dat OO Seven misschien de aanleg miste voor de kopposities in de internationale top op GPniveau, dus misschien dat ze daarom ook liever haar tijd ging steken in andere paarden. Ik ben benieuwd wat Joyce met hem gaat bereiken, alle knoppen staan er al wel op Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:34

Urielle bedankt, dat maakt het verhaal duidelijker! Wel zonde al die blessures, want ik vind het wel een knappe hengst van wat ik van hem aan foto's gezien en gelezen heb!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:40

Ik ben ook benieuwd hoe OO seven het met zijn nieuwe amazone gaat doen Lachen zou leuk zijn om hem weer in de ring te mogen bewonderen.

07_Calimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:42

super, ik wens joyce veel succes met 007, en ik heb de goede hoop dat ze wel in de gp terecht komen!

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:44

Goed uiteengezet Riv. Jammer idd dat Imke hem niet meer gaat uitbrengen, maar wel heel begrijpelijk. Ontzettend leuk dat Joyce hem nu in training heeft en weer gaat uitbrengen. Ik hoor nog het commentaar op de Oosevendag van 2007 waar na de clinic van Imke en Ooseven een jurylid zei: hup GP start maken hij is er klaar voor............. ben ook erg benieuwd waar hij uiteindelijk gaat eindigen. Hoe dan ook erg leuk om hem weer in de ring te zien komen!

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:47

Leuk hoor! ik wens ze veel succes

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:48

ik ga zeker een keer speciaal voor hem naar een concours, nu wil ik hem wel eindelijk eens in een wedstrijd in actie zien Ja al was de clinic in 2007 inderdaad al veelbelovend.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:25

Ben benieuwd,
Vond het altijd een leuke combinatie.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:36

een luchtzuiger met zeeeer gevoelige pezen, ik moet er niet aan denken maar wens Joyce er veel plezier en succes mee uiteraard!!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:51

Ik heb hem een keer zien lopen en vond hem toen erg traag en weinig aansprekend. Fijn voor het paardje dat hij nu misschien wat meer kansen krijgt.

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:53

Michael1104 schreef:
een luchtzuiger met zeeeer gevoelige pezen, ik moet er niet aan denken maar wens Joyce er veel plezier en succes mee uiteraard!!

Eh........wat heeft vooral het luchtzuigen hier mee te maken Verward

wallink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:56

Michael1104 schreef:

Hoezo zeeer gevoelige pezen, Wat weet jij hier nou van.
Ken je het paard persoonlijk ?? Ken je de volledige blessuregeschiedenis ??
Doe dan aub niet zo'n stomme uitspraken!!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:57

goh ze hadden hem ook wel bij mij kunnen brengen hoor, ben de beroerste niet hahahha

dat paard heeft gewoon niet veel geluk gehad , hoop hem nu toch wat vaker te zien in de uitslagen lijst

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:05

OO Seven is er niet voortdurend vanwege de pezen uit geweest Michael. En luchtzuigen... ach... als het beest maar loopt in de wedstrijdring en geen hekjes vastpakt onder het rijden Clown Het is een prima sportpaard en een prima dekhengst dus ik zie niet in waarom Joyce hem NIET zou willen rijden nu hij weer terug in orde is.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:09

waarschijnlijk is joyce ontzettend blij met de kans die ze krijgt om zo'n paard te mogen uitbrengen. ze staan toch niet dagelijks bij je op de stoep met zo'n sportpaard!!

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:11

wallink1 schreef:
Michael1104 schreef:

Hoezo zeeer gevoelige pezen, Wat weet jij hier nou van.
Ken je het paard persoonlijk ?? Ken je de volledige blessuregeschiedenis ??
Doe dan aub niet zo'n stomme uitspraken!!

ja ik ken de blessuregeschiedenis van het paard, jij ook?

Ik gun Joyce het beste ermee, ik zou hem alleen niet willen hebben. Meer zeg ik niet, jammer van al die gepikeerde reacties.
Laatst bijgewerkt door Michael1104 op 04-08-08 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:14

Ik denk.... maar dat is maar een vermoeden... dat Wallink1 dit paard HEEL GOED kent, beter dan wie dan ook van de andere posters in dit topic.
Prima toch dat jij de hengst niks vindt? Wij vinden hem wel leuk, en Joyce blijkbaar ook. Prima dan toch, iedereen happy Haha!

Javayo

jammer dat jij z'n blessuregeschiedenis die hij volgens jou gehad heeft niet wilt toelichten. ik vind het nogal wat dat jij een dergelijk paard, die toch goed heeft gepresteerd tot nog toe en goede nakomelingen geeft niet zou willen hebben.

ik deel riv's vermoeden Vork

Michael1104

Urielle schreef:
OO Seven is er niet voortdurend vanwege de pezen uit geweest Michael. En luchtzuigen... ach... als het beest maar loopt in de wedstrijdring en geen hekjes vastpakt onder het rijden Clown Het is een prima sportpaard en een prima dekhengst dus ik zie niet in waarom Joyce hem NIET zou willen rijden nu hij weer terug in orde is.

ik heb nergens gezegd dat het alleen de pezen waren, luchtzuigen hoeft uiteraard ook geen probleem te zijn, het beeld wat jij zegt van het hekjes vastpakken tijdens het rijden lijkt me wel een grappig gezicht haha. Haha!

Verder kan ik je mening over sportpaard en dekhengst prima delen, alleen is hij niet een van mijn favorieten paarden, gelukkig maar dat we allemaal een andere mening hebben.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:15

Ja gelukkig dan maar, bij mij mogen ze hem altijd brengen, leuk hoor 'vader en zoon op één stal

en een geweldig karakter, doe mij er nog maar 10 en dat luchtzuigen, ach er zijn ergere dingen,

het karakter is zo fijn Haha!

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:28

Citaat:
ik heb nergens gezegd dat het alleen de pezen waren, luchtzuigen hoeft uiteraard ook geen probleem te zijn, het beeld wat jij zegt van het hekjes vastpakken tijdens het rijden lijkt me wel een grappig gezicht haha. Haha!

Verder kan ik je mening over sportpaard en dekhengst prima delen, alleen is hij niet een van mijn favorieten paarden, gelukkig maar dat we allemaal een andere mening hebben.

Absoluut is niet iedere hengst ieders favoriet, gelukkig niet, maar jouw verwijzing van de pezen en luchtzuigen en het door Joyce gaan uitbrengen, vond ik imo kant noch wal raken Knipoog