Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charles schreef:Okidoki lijkt me nogal een eigenheimer, ben erg benieuwd hoe hij het zal doen onder een andere ruiter.
Samy schreef:Okidoki wordt zeker wel verkocht, want wat er al wordt gezegt, in 4 jaar kan er veel gebeuren en Sam zou voor Londen klaar gestoomt worden
Ik ben benieuwd hoeveel de nieuwe eigenaar armer wordt qua geld
hilden1971 schreef:Samy schreef:Okidoki wordt zeker wel verkocht, want wat er al wordt gezegt, in 4 jaar kan er veel gebeuren en Sam zou voor Londen klaar gestoomt worden
Ik ben benieuwd hoeveel de nieuwe eigenaar armer wordt qua geld
In ieder geval geen 4 miljoen euro-tjes meer. Die waarde was voor een topruiter voor de spelen wel van belang, maar denk dat hij nu voor zo`n 2 á 2,5 miljoen weg zal gaan. Tevens is dit ook nog een behoorlijk bedrag hoor.
daniella74 schreef:Ik denk ook dat ze op dit moment blij mogen zijn als ze 2 miljoen vangen. In 2009 staat tenslotte aleen maar het EK op de planning en dat geeft niet genoeg drive om zo veel geld te willen neer tellen. Denk dat eind 2009 met het WK in zicht er meer te cashen valt aan paarden.
Ik vraag mij af of een ruiter wel zo makkelijk wegrijdt met dit paard. Meestal zie je die extreem dure paarden nauwelijks terug in de sport.