Zoals je gisteren hebt kunnen lezen staat Bokt.nl dit jaar met een Bokt Lounge op Horse Event, op 12, 13 en 14 september in Deurne.
Vorig jaar had Horse Event de Fokkerij Hal, deze is dit jaar flink uitgebreid en gaat nu door het leven als Fokkerij Wereld. Het KWPN heeft daar een grote stand maar zij vragen zich af wat jij daar graag zou willen zien. Om er achter te komen wat je al van het KWPN weet en wat je zou willen leren hebben ze een enquête opgezet. Ze stellen het zeer op prijs als je deze in zou willen vullen en als je dat doet ontvang je een gratis stalplaat thuis. Uiteraard is het ook mogelijk de enquête anoniem in te vullen.
Ging alleen wat mis bij het invullen met de gegevens voor de stalplaat Ben ik halverwege verzend dat ding zonder dat ik op enter of verzenden klikte vaag
zo beter
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 18-07-08 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
ook ingevuld, alleen gegevens niet, hoef geen stalbordje, aangezien mijn verzorgpaardje altijd in een andere stal staat (ze hebben vaak geen vaste stal)
Ik heb hem ook ingevuld. Ik denk dat je idd die naambordje krijgt waarop je de gegevens van het paard kan invullen. Die kreeg je nl vorig jaar ok als je lid werd van het kwpn.
Ik heb hem ingevult, leuk dat je zo'n stalplaat krijgt, was ik nog steeds naar aan het zoeken (heb sinds kort een KWPN'er maar we waren al lid van 't KWPN)
Heb hem ook even ingevuld... Alles wat gratis is, is leuk En idd misschien kun je hem wel overschilderen, plak ik hem gewoon op m'n kast.. Mijn pony heeft namelijk ook geen vaste stal..