Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klotshtiduj schreef:Daarom heb ik zo'n hekel aan die stomme vliegers! Levensgevaarlijk! Hoop dat de paarden van de schrik zijn bekomen en geen blijvend letsel hebben overgehouden.
Miracle_ schreef:Hebben we hier in NL inmiddels al een record? Met meeste paarden in de sloot?
Je hoort dit de laatste tijd zo vaak! Niet normaal meer
weetergeen schreef:Ik denk eerder dat het aangespannen rijden levensgevaarlijk is............
Bluebontje schreef:De vlieger was van kinderen die logeren in een kampeerboerderij.
Zij waren op het terrein aan het vliegeren. Dat kun je de kinderen oko niet kwalijk nemen tenslotte.
Gelukkig is viel het allemaal mee.
weetergeen schreef:klotshtiduj schreef:Daarom heb ik zo'n hekel aan die stomme vliegers! Levensgevaarlijk! Hoop dat de paarden van de schrik zijn bekomen en geen blijvend letsel hebben overgehouden.
Ik denk eerder dat het aangespannen rijden levensgevaarlijk is............
weetergeen schreef:klotshtiduj schreef:Daarom heb ik zo'n hekel aan die stomme vliegers! Levensgevaarlijk! Hoop dat de paarden van de schrik zijn bekomen en geen blijvend letsel hebben overgehouden.
Ik denk eerder dat het aangespannen rijden levensgevaarlijk is............
.Citaat:ik zeg ook niet dat de andere takken van paardensport dat niet zijn, maar iedereen wijst altijd gelijk met het vingertje naar iets/iemand waarvan de paarden op hol slaan
Citaat:Wat betreft het nieuwsbericht: ieder menner's nachtmerrie. Gelukkig dat de paarden het toch allemaal redelijk goed maken, en ik hoop dat het met de betreffende menner ook goed gaat.