Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik vind het te gek voor woorden dat reperateurs van vrachtwagens in heli's rondjagen. Los van het feit dat dieren er niet van gecharmeerd zijn. Wat een Amerikaanse toestanden zeg. Hoeveel bedrijven volgen er nog?
Siets schreef:Aha Ebag... Daar werkt mijn vader. De baas heeft een helikopter, en hij wil zo zijn vestigingen bezoeken. Mijn vader werkt in duiven, en daar is er al eentje. Dit zal dus om Utrecht, Ede, Nijmegen of Huissen moeten gaan. Te belachelijk, maar ik hoop dat er in wordt gezien dat dit inderdaad niet kan.
Cayenne schreef:www.ad.nl
Voor de kinderen die dagelijks op de 38 paarden van manege Maria’s Hoeve rijden, zou de komst van een heliplatform levensgevaarlijk zijn.
Dat zegt dr. Machteld van Dierendonck. De dieren kunnen door het geluid van draaiende propellers op hol staan.
KiWiKo schreef:ik heb vroeger naast een pretpark gestaan (drievliet) en echt op steenworp afstand van een achtbaan.......... paarden zijn er zo aan gewend, geen probleem
KiWiKo schreef:ik heb vroeger naast een pretpark gestaan (drievliet) en echt op steenworp afstand van een achtbaan.......... paarden zijn er zo aan gewend, geen probleem
Falona schreef:KiWiKo schreef:ik heb vroeger naast een pretpark gestaan (drievliet) en echt op steenworp afstand van een achtbaan.......... paarden zijn er zo aan gewend, geen probleem
Maar een achtbaan komt iedere dag de hele dag elke vijf minuten langs, dan wennen ze er op een gegeven moment wel aan. Een helikopter komt veel sporadischer langs, ik kan me goed voorstellen dat het veel langer duurt voordat de paarden daar aan wennen, als ze er al frequent genoeg mee geconfronteerd worden om eraan te wennen.
Ik lees trouwens dat het niet zozeer om het geluid gaat, maar meer om de locatie die te dicht bij de rijbak/weilanden ligt om daar nog gebruik van te kunnen maken.
LiNdA1986 schreef:slimmerik schreef:Ik vind het te gek voor woorden dat reperateurs van vrachtwagens in heli's rondjagen. Los van het feit dat dieren er niet van gecharmeerd zijn. Wat een Amerikaanse toestanden zeg. Hoeveel bedrijven volgen er nog?
Ja het is echt heel raar