Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Hmmmm, ik krijg bij het woord bus en medeweggebruikers altijd een nare smaak in mijn mond.
Die lui kunnen ZO asociaal rijden.
Gelukkig dat het paard er met weinig kleerscheuren vanaf gekomen is, jammer van zijn trauma....
corine1981 schreef:Hmmmm, ik krijg bij het woord bus en medeweggebruikers altijd een nare smaak in mijn mond.
Gelukkig dat het paard er met weinig kleerscheuren vanaf gekomen is, jammer van zijn trauma....
marleenn schreef:Als de bus zelf genoeg afstand had gehouden was dit minder snel gebeurd.
Crocus schreef:marleenn schreef:Als de bus zelf genoeg afstand had gehouden was dit minder snel gebeurd.
En als vrouw met paard genoeg afstand had gehouden ook; zo lust ik er nog wel eentje. Zou het niet kunnen dat dit gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, in plaats van dat het meteen maar aan de buschauffeur ligt ? Beetje kort door de bocht hoor. Zoiets is voor alle partijen vervelend: voor vrouw, paard, bus-inzittenden en, ja, *zelfs* voor de chauffeur.
Citaat:Vind maar 1 ding speciaal, dit paard schrikt van de bus en springt er tegenaan? Mijn ervaring leert me dat paarden juist wegspringen als ze bang van iets en er niet bovenop... Of misschien schrok het van iets anders en sprong dan tegen de bus? Dat is ook goed mogelijk natuurlijk.
geerke schreef:volgens mij weten heel veel weggebruikers niet hoe onvoorspelbaar en schrikachtig een paard kan reageren,als ze dat wel zouden weten gebeuren er vast minder ongelukken.....
Inoterry schreef:@crocus. Je bent me net voor.
En even over dat te hard rijden, als de bus een paar minuutjes te laat is loopt ook iedereen te z**ken. Dus wanneer doet een buschauffeur het dan wel goed?
..
MiniMouse schreef:Bussen rijden nou eenmaal asociaal!
Ik heb echt nog nooit een bus gezien die zich normaal in het verkeer gedroeg.En je hoort ook niks anders dan dat!
Verschrikkelijk voor de eigenaar en het paard.