Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Je ziet het al voor je, Clint met een lapje voor z'n mond en een boor in z'n hand tegen de patiënt:
“You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya punk?”
__KELLY schreef:hahaha ze moesten eens weten dat hier de benzine het dubbele kosten ..
en dan nog niet begonnen over de wegenbelasting en wat een auto hier kost met bpn
TiaraBungy schreef:__KELLY schreef:hahaha ze moesten eens weten dat hier de benzine het dubbele kosten ..
en dan nog niet begonnen over de wegenbelasting en wat een auto hier kost met bpn
Maar ''even'' naar hun werk of boodschappen halen is voor hun al 2 of 3 uur rijden.. Dat is daar heel normaal.. Maarja, je gebruikt wel veel benzine, dus vind het eigenlijk wel logisch dat ze het duur vinden
Ik wil ook op m'n paard naar school, we hebben nog wel een klein grasveldje, misschien kan ik wat regelen
De laatste dag van dit jaar.. Dinsdag dusHmmm.. misschien valt er wat te regelen..
![]()
Maar, het is midden in Den Haag, dus weet niet of m'n paardje daar zo blij mee zou zijn..En hij is kreupel..
dus gaat het sowieso niet..
__KELLY schreef:TiaraBungy schreef:
Maar ''even'' naar hun werk of boodschappen halen is voor hun al 2 of 3 uur rijden.. Dat is daar heel normaal.. Maarja, je gebruikt wel veel benzine, dus vind het eigenlijk wel logisch dat ze het duur vinden
Ik wil ook op m'n paard naar school, we hebben nog wel een klein grasveldje, misschien kan ik wat regelen
De laatste dag van dit jaar.. Dinsdag dusHmmm.. misschien valt er wat te regelen..
![]()
Maar, het is midden in Den Haag, dus weet niet of m'n paardje daar zo blij mee zou zijn..En hij is kreupel..
dus gaat het sowieso niet..
dat is echt in heeelee extreme gevallen ...
ik heb geen 2 a 3 uur moeten rijden om boodschappen te halen..
en jaa ik ben ook in the middle of nowhere geweest als bijv. delen in arrizona en nevada ..
kijk eens op de kaart ... in gebieden waar de mensen wonen is wel in een straal van 10 km .. of moet ik zeggen 6 mile is wel een supermarkt.
ik denk dat je in de war bent met Afrika
Rascha schreef:Als heel politiek Den Haag nou eens te paard komt en gaat...
De paarden dan lekker in de wei op het Malieveld....