Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Dan zijn er regels gemaakt, en worden die zelfs op gevolgd ook. Is het nog niet goed![]()
Samen spelen samen delen.
sassie76 schreef:Ik zou persoonlijk niet met mijn paard naar het strand gaan als het een warme dag is geweest en de meeste mensen op het strand blijven hangen.
Als je wel gaat, dan zal je je goed moeten realiseren dat je ook rekening moet houden met andere bezoekers van het strand.
Wat betreft de paardenpoep..die man moet eens letten op de blikjes en flesjes die veel mensen achterlaten...Kan ook zeer pijnlijk zijn als je erin trapt!!!
Mindim schreef:Zo'n hoop mest zie je toch niet gauw over het hoofd?
Equinecoach schreef:sassie76 schreef:Ik zou persoonlijk niet met mijn paard naar het strand gaan als het een warme dag is geweest en de meeste mensen op het strand blijven hangen.
Als je wel gaat, dan zal je je goed moeten realiseren dat je ook rekening moet houden met andere bezoekers van het strand.
Wat betreft de paardenpoep..die man moet eens letten op de blikjes en flesjes die veel mensen achterlaten...Kan ook zeer pijnlijk zijn als je erin trapt!!!
Precies! Tonnen onverteerbaar 'mensenafval' wordt er van het strand geschraapt... En dat opwegend tot een paar paardendrollen die na hoog water voorgoed verdwenen zijn...