Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savath schreef:daar zitten ze nu met 40000 kadavers meer.
Craignethan schreef:En worden die paarden dan nu niet 'gewoon' naar Mexico o.i.d. vervoerd, dus urenlange reis met alle ellende van dien?
Craignethan schreef:En worden die paarden dan nu niet 'gewoon' naar Mexico o.i.d. vervoerd, dus urenlange reis met alle ellende van dien?
Ninx schreef:Craignethan schreef:En worden die paarden dan nu niet 'gewoon' naar Mexico o.i.d. vervoerd, dus urenlange reis met alle ellende van dien?
Ja, en het vlees wordt dan vervolgens afgenomen door snackfabrikanten als Mora e.d. omdat dat prijstechnisch gunstig is, die snacks liggen vervolgens bij de snackbar... en dus eet iedere vleesetende/ snackende Bokker geen paardenvlees in de snack dat van nederlandse bodem komt van een paard dat een goed leven heeft gehad, maar van een paard dat een hel heeft doorgemaakt (in Mexico levend in stukken gehakt) om in jouw buik te belanden en mee te werken aan dikke billen van onze ruiters.......
[/quote]Citaat:Sorry.. maar overdrijven is ook een vak zeg.. Jeetje![]()
Tuurlijk hebben die paarden daar een rotleven gehad.. Dat ga ik niet ontkennen, maar dat hebben de varkens en slachtkoeien in nederland inprincipe ook gehad.. Moet je dan helemaal geen vlees meer eten?
Miss_Montana schreef:Pff en vervolgens maar wel lekker die vette beef-hamburgers en steaks blijven eten. Hoe bedoel je hypocriet?
Nessah schreef:Tuurlijk hebben die paarden daar een rotleven gehad.. Dat ga ik niet ontkennen, maar dat hebben de varkens en slachtkoeien in nederland inprincipe ook gehad.. Moet je dan helemaal geen vlees meer eten?
Schimpie schreef:Wat een ophef over een paardenslachterij, hoeveel koeien, varkens en kippenslachterijen zijn er wel niet op de wereld. Ik eet gewoon vlees maar als het op zielig aankomd dan vind ik alle dieren die geslacht worden even zielig.
ing0204 schreef:haha bioslager gezonder? grapje zeker. Het blijft een feit dat de koeien nog altijd genetisch gemanipuleerd gras binnen krijgen of er nou gesproeid wordt of niet. Dat komt omdat het in de lucht en in het water zit. Dus zooi krijg je altijd hoor. Uiteindelijk krijg je bij de bio slager/groenteboer kwalitatief slechter vlees/groente voor een hogere prijs. En eh ga me niet vertellen dat het niet zo zit in het vak en heb het vaak ggenoeg getest.
Maar goed Bio of niet bio de manier van de slacht waar ook ter wereld is natuurlijk niet fijn maar zeg zelf iedereen wil toch voor een dubbeltje op de eerste rij?! Zo ook met eten