Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Malfoy schreef:Het is daar een redelijk normaal iets, je kat achterlaten als je verhuist... En je hond, aquariums... Vanalles.
Echt triest wat ik daar op die programma's voorbij zie komen.
Thats_Me schreef:Miss_Malfoy schreef:Het is daar een redelijk normaal iets, je kat achterlaten als je verhuist... En je hond, aquariums... Vanalles.
Ik denk niet dat dat daar normaal is hoor. Want als je hier in Nederland kijkt wat er wordt achtergelaten is dat in verhouding naar mijn idee net zo veel. Zeker in de zomertijd kom je wel eens konijntjes tegen op een rotondeof een hond die achtergelaten is
Alleen daar zijn er tenminste instanties die er wat aan doen en de eigenaar proberen op te sporen om daar actie tegen te ondernemen.
Miss_Malfoy schreef:Het is daar een redelijk normaal iets, je kat achterlaten als je verhuist... En je hond, aquariums... Vanalles.
Splash schreef:Ik vind dat deze berichten een beetje overtrokken zijn en dat wat je op animal planet ziet is echt niet iets van de laatste tijd (kijk naar de originele datum) en laat alleen een bepaalde laag van de bevolking zien.
Daphnezz schreef:Misschien kunnen ze paarden weer los kunnen laten, ik kudden op de prairie. Cowboy's erbij zodat de kudde waterplekken enzo leren kennen.. of slaat mijn fantasie op hol?
Miss_Malfoy schreef:Daphnezz schreef:Misschien kunnen ze paarden weer los kunnen laten, ik kudden op de prairie. Cowboy's erbij zodat de kudde waterplekken enzo leren kennen.. of slaat mijn fantasie op hol?
Welnee, de amerikanen moeten gewoon als indianen gaan leven.
Lijkt mij trouwens wel gaaf, en als iedereen z'n paarden daar gewoon achterlaat, moeten er genoeg te vinden zijn om op te rijden.
Wie gaat er mee?
Splash schreef:Iedereen? Nu overdrijf je toch wel een beetje. Ik ken hier heel veel paardenliefhebbers die zoiets nooit zouden doen en geen 1 die dat wel zou doen!
Het lijkt net of iedereen opeens denkt dat de Amerikanen nu opeens straat arm zijn!
De Meeste Amerikanen zijn gewoon verwent wat dat betreft en moeten gewoon wennen dat ze wat minder te makken hebben en een beetje op hun centjes moeten letten.
Even voor de vergelijking. Hier kost een gallon benzine rond de $3,90. Omgerekend in Gallons en dollars zijn de kosten in NL $8,00 per gallon (als het onderhand niet alweer meer is).
Splash schreef:Miss_Malfoy schreef:Welnee, de amerikanen moeten gewoon als indianen gaan leven.
Lijkt mij trouwens wel gaaf, en als iedereen z'n paarden daar gewoon achterlaat, moeten er genoeg te vinden zijn om op te rijden.
Wie gaat er mee?
Iedereen? Nu overdrijf je toch wel een beetje. Ik ken hier heel veel paardenliefhebbers die zoiets nooit zouden doen en geen 1 die dat wel zou doen!
Het lijkt net of iedereen opeens denkt dat de Amerikanen nu opeens straat arm zijn!
De Meeste Amerikanen zijn gewoon verwent wat dat betreft en moeten gewoon wennen dat ze wat minder te makken hebben en een beetje op hun centjes moeten letten.
Even voor de vergelijking. Hier kost een gallon benzine rond de $3,90. Omgerekend in Gallons en dollars zijn de kosten in NL $8,00 per gallon (als het onderhand niet alweer meer is).