Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonie schreef:sorry hoor maar waarom word die doping hier mee in combinatie gebracht dat snap ik niet zo goed
Cayenne schreef:Hoe het klimaat in Hong Kong is, en dat haar paard niet van vliegen houdt wist ze 2 jaar geleden ook wel, dus nu pas afzeggen vanwege de omstandigheden is vrij laat en apart
Ik denk dat het eerder te maken heeft met de slechte voorbereiding ivm het dopingschandaal
Cayenne schreef:Ik heb dit bericht niet geplaatst, en de KNHS maakt ook fouten
Daarnaast staat er een link naar het verhaal op Horseandhound.co.uk, dus daar kan iedereen het gewoon zelf nog eens lezen
Cayenne schreef:Ik vind het alleen vrij laat om nu nog eens terug te gaan trekken vanwege omstandigheden. Net als Silvia Ikle dat heeft gedaanHet is namelijk al 5 jaar bekend dat de Spelen in 2008 in Hong Kong zouden zijn, en wat de omstandigheden daar zijn.
Heeft helemaal niets met beschuldigingen te maken, alleen maar met rationeel denken.
paars schreef:Cayenne schreef:Ik vind het alleen vrij laat om nu nog eens terug te gaan trekken vanwege omstandigheden. Net als Silvia Ikle dat heeft gedaanHet is namelijk al 5 jaar bekend dat de Spelen in 2008 in Hong Kong zouden zijn, en wat de omstandigheden daar zijn.
Heeft helemaal niets met beschuldigingen te maken, alleen maar met rationeel denken.
Alsof je zo ver van te voren weet of je paard er sterk genoeg voor is om én te vliegen én te presteren en dan ook nog in zo'n vreselijk klimaat. Het kunnen neerzetten van een topprestatie hangt af van vele factoren. Denk dat je die beoordeling aan de topsporters en de eigenaren van de paarden/sponsors over moet laten en daar niet over moet speculeren vanaf de zijlijn. Ze hebben wat mij betreft het recht om ter plaatse nog te besluiten dat ze niet meedoen omdat de lucht grijs ziet van de smog.
sologirl schreef:Snap eigenlijk niet dat ze een druk indoorseizoen heeft gehad met al die beschuldigingen over doping. Ze had toch een "stop" gehad? Correct me if I'm wrong.
Jammer dat ze niet komt had haar graag een plaatsje gegunt!