Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pre schreef:wel vraag ik me af of die bruggetjes wel voor paarden zijn gemaakt?
hier is het niet de bedoeling dat je over zulke dingen rijd want het betreft dan wandelpaden en geen ruiterpaden.
IngridM schreef:ik vind het eerlijk gezegd zwaar overdreven. Ik ken het gebied goed en bruggetjes voor paarden van hout zijn daar NIET voor de paarden. Dat is een wandelpad om het water heen voor voetgangers. Als jullie hetzelfde stuk bedoelen.
Uprica schreef:Wat ik ook zo raar vind is dat er zelfs een site in het leven is geroepen voor klachten over dit gebied. Ik zelf sta ook met mijn paard in dat gebied en heb ook me beklacht achter gelaten over de ruiterpaden. Is er dan niemand die ze leest om zo een eenheid te creeeren in dit gebied?
Ook het weiland is een probleem, onze stal is straks een groot gedeelte kwijt aan fiets en wandelpaden en de gemeente wil GEEN paarden meer in het land hebben staan??? hoe bedoel je verzieking van het landschap?
Rascha schreef:Ik ken het gebied dus ook erg goed, en vooral vanaf de andere kant van het gebied gezien
Wij hebben nu bij onze kant dus dat er zand op de ruiterpaden is gemikt...
Heel fijn, maar toch is het niet fijn als je paard tot aan helft van het pijpbeen wegzakt in het zand!!
Hier valt dus ook niet te rijden...
Dit is duidelijk half werk, want het is niet eens goed uitgereden/verspreid...
Heel jammer!!!
Paljassofie schreef:jullie hebben tenminste nog ruiterpaden![]()
daar kunnen wij hier in belgië naar fluiten hoormaar zoals het volgens dit artikel is in Midden-Delfland schieten de ruiters ook niets op natuurlijk
Is gewoon weer een typische actie van onweters die zich niet informeren...
Katja schreef:Ik heb iets meer begrip voor die reactie als ik zie hoe sommige ruiters hier in de omgeving de wandelpaden vernielen.
Kan me voorstellen dat mensen dat meer dan zat worden.
loveseben schreef:dat is ook zo, maar op zich valt het best mee
ik vind het er niet vernield uitzien
Texas1 schreef:Het is algemeen bekend dat Midden-Delfland JUIST koeien in het land willen hebben en geen paarden.
Ik heb een Innovatieplan moeten schrijven voor een stal in schipluiden...drama!