Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leonieke schreef:Uiteraard is dit niet paard waardig, maar is een mens is een rolstoel wel menswaardig?
En wat zijn nu eventueel 8 weken voor een paard die nog een heel leven voor zich heeft.
Ik heb vorig jaar mijn merrie in moeten laten slapen. Ze had haar been gebroken, volledig door. Aangereden door een auto. Ze was nog maar 3 jaar. Als er een mogelijkhied was geweest haar op deze manier te redden had ik het zeker gedaan. Dan is het 8 weken hel, en daarna weer een fijn leven kunnen lijden? Daar laat je ze dan toch niet voor inslapen?
Ik ben blij met deze ontwikkeling!!
fjordnina schreef:Ik vraag mij dan alleen maar af; hoe eerlijk is het om een dier zo lang van alle bewegingsvrijheid te beroven? Is er een eind aan maken dan niet beter?
illi schreef:
blackstar schreef:Dan is het voor het paard "eventjes" ellende en kan hij niet relativeren. Maar daarna is hij het ook gauw weer vergeten als hij weer in de wei staat te grazen bij zijn vriendjes.
Equinecoach schreef:blackstar schreef:Dan is het voor het paard "eventjes" ellende en kan hij niet relativeren. Maar daarna is hij het ook gauw weer vergeten als hij weer in de wei staat te grazen bij zijn vriendjes.
Ik visualiseer even dat een paard met dit gevaarte om het land in komt bij z,n vriendjes... Zullen die niet in de dichtsbijzijnde bomen klimmen?
pharagirlke schreef:Equinecoach schreef:Ik visualiseer even dat een paard met dit gevaarte om het land in komt bij z,n vriendjes... Zullen die niet in de dichtsbijzijnde bomen klimmen?
Went vanzelfmaak me eerder zorgen om het dier dat er inzit...Pret zou zo bang zijn dat ze niet sterft aan haar beenbreuk maar aan haar hartaanval.
blackstar schreef:Zoiezo zou ik het paard met zo'n rollator al niet in het weiland neerzetten. maar goed ieder zijn idee.
Citaat:Of aan een ROLberoerte
blackstar schreef:Zoiezo zou ik het paard met zo'n rollator al niet in het weiland neerzetten. maar goed ieder zijn idee.