Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ruiters en verkeer: een zeer moeizame combinatie
Citaat:Ruiters en verkeer: een zeer goede combinatie
Irma1 schreef:Inderdaad; scheer niet alles over een kam. Ook de laatste schrijfster.
Citaat:Jorinde is de laatste om álle automobilisten over een kam te scheren. Ze noemt ook de vele goede voorbeelden van automobilisten die wel rekening houden met het paard in het drukke verkeer van vandaag. Ze roemt ook sommige chauffeurs van zware melkcombinaties van Friesland Food: ,,We maken herhaaldelijk mee dat die zelfs even helemaal stoppen als wij er aan komen. Geweldig.''
Wiesje schreef:En ik moet heel eerlijk zijn, als ik naast een 80 km weg rijdt, en een vrachtwagen passeert mij met 80 km moet ik niet piepen. Als mijn paard daar niet tegen denkt te kunnen, dan moet ik daar niet gaan rijden, maar met de trailer naar het bos karren en daar gaan rijden.
Citaat:Voor de rest moeten ruiters gewoon zorgen dat hun paard (bijna) overal tegen kan.
Wiesje schreef:En ik moet heel eerlijk zijn, als ik naast een 80 km weg rijdt, en een vrachtwagen passeert mij met 80 km moet ik niet piepen. Als mijn paard daar niet tegen denkt te kunnen, dan moet ik daar niet gaan rijden, maar met de trailer naar het bos karren en daar gaan rijden.