Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne schreef:het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan
Rianne schreef:Zoals hij op dit moment loopt niet nee, echt zonde, het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan!
Rianne schreef:Zoals hij op dit moment loopt niet nee, echt zonde, het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan!
Cayenne schreef:Dat vind ik inderdaad ook wel erg overtrokken. "Verloren gegaan". Ik doe het haar nog steeds niet na hoor
BailyKarlos schreef:Amen! Edward had er nog veel succesen mee kunnen behalen.
Mystica schreef:Ik zag het filmpje en vind idd ook dat deze proef beter kan worden afgeschoven op de rijkunst van de amazone, als op Lingh
Mystica schreef:Ik zag het filmpje en vind idd ook dat deze proef beter kan worden afgeschoven op de rijkunst van de amazone, als op Lingh
Urielle schreef:BailyKarlos schreef:Amen! Edward had er nog veel succesen mee kunnen behalen.
Ik denk dat het ook met Edward alleen maar achteruit was gegaanMeer dan wat hij gedaan heeft kon Lingh niet imo.