Eén van de onderdelen van Bokt is de nieuwspagina die je te zien krijgt als je Bokt.nl opent. Op deze pagina verzamelt de nieuwsredactie in samenwerking met enkele correspondenten het belangrijkste nieuws uit de paardenwereld. Overige nieuwsberichten krijgen een plek op het 'Overig Nieuws' forum. Om een beter beeld te krijgen van wat jullie van de Nieuwspagina vinden, wat er goed gaat en wat juist beter kan, hebben we een enquête met een aantal vragen over het nieuws opgesteld.
We hopen dat jullie de tijd willen nemen om de vragen te beantwoorden. Het invullen van de enquête kost ongeveer 5 minuten en is anoniem. Je vindt de enquête via deze link. De vragenlijst blijft online tot 5 mei, 20:00 uur. Alvast hartelijk bedankt!
Bij mij doet ie het ook niet Het gene wat hij zegt: FOUT Tot onze spijt is uw sessie verlopen. Either you have been inactive for too long, you have cookies disabled for your browser, or there were problems with your connection. Neem contact op met Your Name (your@email.org) voor hulp.
Probleem zou moeten zijn opgelost. Het ging mis als je computer tijdens het invullen overschakelde naar een andere Bokt.nl server (van Arion naar Sleipnir of andersom).
ingevuld, alleen misschien was het beter om eerst te vragen waar de interesses van de invuller liggen, want ja genoeg nieuws over dressuur bijvoorbeeld.. ik heb maar voldoende ingevuld, maar heb eigenlijk geen idee, lees die dingen nooit, je pikt er toch uit wat je interreseerd.
fout melding... te lang gewacht met invullen... Al denk ik dat mijn standpunt wel duidelijk is door het topic op FZ...dus doe hem maar niet meer opnieuw