Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarah_m schreef:Je lijkt het steeds vaker te horen :'(
Lynn_Nikita schreef:sarah_m schreef:Je lijkt het steeds vaker te horen :'(
gelukkig wel eigenlijk, denk dat eerst net zo vaak gebeurde, alleen dat er minder gecontroleerd werd en het minder in het nieuws kwam
kally schreef:Helaas weer een gevalletje verwaarlozing of het niet meer kunnen verzorgen, zal de laatste wel niet zijn
in ieder geval maar goed dat ze nu weg zijn...... Degene die het wilde beletten moeten ze ook maar eens zo opstallen
weet ie ook wat het is om er zo bij te staan.... Triest dat het zo moet gaan voor eigenaar en dieren......
sarah_m schreef:Je lijkt het steeds vaker te horen :'(
horseyfries schreef:kally schreef:Helaas weer een gevalletje verwaarlozing of het niet meer kunnen verzorgen, zal de laatste wel niet zijn
in ieder geval maar goed dat ze nu weg zijn...... Degene die het wilde beletten moeten ze ook maar eens zo opstallen
weet ie ook wat het is om er zo bij te staan.... Triest dat het zo moet gaan voor eigenaar en dieren......
In plaats van nu die eigenaar te "helpen" de politie tegen te houden had die man ook zijn handjes eerder kunnen laten wapperen en de stallen voor hem doen.... Of denk ik nu te simpel?
priscilla schreef:heel toevallig "ken" ik deze man of althans ik weet wie het is en helaas gaat dit al jaren zo! Hij heeft meerdere plaatsen waar hij zijn handel neerzet! Dit is dus niet de eerste keer. Helaas:(
priscilla schreef:heel toevallig "ken" ik deze man of althans ik weet wie het is en helaas gaat dit al jaren zo! Hij heeft meerdere plaatsen waar hij zijn handel neerzet! Dit is dus niet de eerste keer. Helaas