Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.Malibu_ schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh":( wat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.. MARTELEN
Malibu_ schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh":( wat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.. MARTELEN
Manon88 schreef:Malibu_ schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh":( wat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.. MARTELEN
Ben jij wel van deze wereld?
Miss_Montana schreef:Hopelijk gebeurd hetzelfde met hem. Bah, dit soort mensen verdient toch niets anders dan een lijfstraf.
het arme beestje... sommige mensen zijn zo stom
In dit soort gevallen ben ik wel voor dat mensen ook eens mogen voelen welke consequenties hun acties hebben. Maar gelukkig ben ik niet zo achterlijk om op het idee te komen een pony te verdrinken... srauwers schreef:Arm arm arm diertje!
Is me alleen nog niet duidelijk wáárom dat dier nou perse het water in moest...
Girlgamer schreef:Beter laat dan nooit MisMartine.
Dat hij 5 jaar geen dieren mag houden vind ik top.
Malibu_ schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.
Iedereen weet toch dat een ongelukje in een klein hoekje zit.. en zeker bij n jaarling moet je uitkijken. Je gaat toch ok niet n halstertouw om je mond en neus binden.