Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sherwood schreef:ook even terug meppen dan hewel zo eerlijk....
piecon schreef:Gelukkig doen politiepaarden goed werk en komt geweld tegen de paarden niet zo veel voor. Shires? Ze moeten wel kunnen springen en dat kan een shire niet. Dat mens zal wel zat zijn geweest..dan durft ze wel.
supertinkie schreef:piecon schreef:Gelukkig doen politiepaarden goed werk en komt geweld tegen de paarden niet zo veel voor. Shires? Ze moeten wel kunnen springen en dat kan een shire niet. Dat mens zal wel zat zijn geweest..dan durft ze wel.
Politiepaarden hebben vaak wel een imponerende indruk op mensen, dus geweld tegen politiepaarden komt inderdaad niet zoveel voor. Maar dat Shires niet kunnen springen vind ik een beetje kortzichtig, want ik heb een Tinker en die kan best wel springen en ook hoog.
DeniseES schreef:sherwood schreef:ook even terug meppen dan hewel zo eerlijk....
hier moest ik ook wel hard om lachen![]()
Ik zie het trouwens al helemaal voor me, dat je daar staat te staan met je paard, en ineens is er een vrouw die je paard een mep geeft, dan sta je raar te kijken hoor
(al snap ik niet wat er zo zinnig aan is... misschien een goedbedoeld schouderklopje?)
DeniseES schreef:t was ook een grapje
vandaar de 'dat ik het nut niet echt zag om dat te doen'
edit: zal dr ff n poppetje bij zettenis misschien wat duidelijker