Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
koerrie schreef:Eerst maar hopen op een goede uitspraak van de Raad van State over de bouwvergunning zodat we in ieder geval weer verder kunnen met bouwen en eerlijk gezegd zien we het voor de rest wel want een paardenpension zonder mestopslag kán gewoon niet en dat wij dan buren hebben die ineens gaan zeuren over een rijbak die er al 16 jaar ligt is voor ons onbegrijpelijk(en velen met ons)en die bak is ook gewoon nodig.Ze willen ook al niet dat we met de paarden op de weg komen(schijnt te veel op te houden als hij met de auto of trekker er langs moet,maar zijn eigen paarden mogen wel) en ook geen rijbak,wat willen ze dan????? Ze hebben ook nog geklaagd over stankoverlast van de paarden,terwijl ze er zelf 3 hebben en ook nog 100 koeien, beetje vreemd dus!!!!!Van je buren moet je het maar hebben.
Aimee schreef:Jeetje, wat een gedoe!
Op één of andere manier staat me bij dat Trouerbach daar zit/zat, maar dan heb ik het dus kennelijk mis
Citaat:Hoe kun je nou bouwvergunningen afgeven voor een groot complex zonder vergunning om de gebouwen echt te kunnen te gebruiken
BBreedveld schreef:Voor zo ver ik weet, is dat toch echt gebeurdKennisje van mij heeft er gestaan en moest daardoor weg.