Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:zo slecht staan ze er toch niet bij? staan wel meer paarden zo in nederland.
benangelique schreef:zo slecht staan ze er toch niet bij? staan wel meer paarden zo in nederland.
Anya schreef:Nou mijn paarden staan in De Lutte. En een deel van de wei is net zo drekkig.. Een ander deel van de wei is droog. Het is gewoon niet normaal nat. Dus van mijn paarden kun je ook zo'n foto maken... Die gaan namelijk bij voorkeur staan pitten in het natte deel.. terwijl ze op het droge kunnen staan.
Citaat:En die van mij staan af en toe ook zo in de modder. anders hebben ze in de zomer ook geen weide als ik ze daar nu in doe...
Xx_Mitt_xX schreef:Als wel meer paarden er zo bij staan betekend het niet dat dit maar goedgekeurd moet worden.
Als mijn paard er zo bij zou staan zou ik me diep schamen..
Aldewereld schreef:Sorry hoor, maar paarden horen niet in de blub te staan. En voor de mensen die dit normaal vinden, die hebben wat gemist que kennis over de huishouding van paarden
Miss_Maya schreef:Xx_Mitt_xX schreef:Als wel meer paarden er zo bij staan betekend het niet dat dit maar goedgekeurd moet worden.
Paarden die 24/24 op stal staan is vééél zieliger dan dit. Zo mensen zouden zich pas moeten schamen , hun paard geen paard meer laten zijn.
Overigens vind ik dat ze er ook niet zo slecht bij staan hoor. Tenzij ze echt altijd zo staan en geen stal hebben en niet gevoerd worden. Waarschijnlijk zal dit gewoon hun 'winter'wei zijn.
draumpje schreef:er word hier gelijk geroepen "oohhhh, zielig"
maar we krijgen hier als onwetende lezer dus weer alleen maar een klein stukje blubber te zien met wat paarden
hoe groot is het weiland verder?
en hoe ziet de rest van het weiland eruit??
zolang ik dat niet weet , roep ik eens even helemaal niets
Miss_Maya schreef:Paarden die 24/24 op stal staan is vééél zieliger dan dit. Zo mensen zouden zich pas moeten schamen , hun paard geen paard meer laten zijn.
Xx_Mitt_xX schreef:Als wel meer paarden er zo bij staan betekend het niet dat dit maar goedgekeurd moet worden.
Paarden die 24/24 op stal staan is vééél zieliger dan dit. Zo mensen zouden zich pas moeten schamen , hun paard geen paard meer laten zijn.
Overigens vind ik dat ze er ook niet zo slecht bij staan hoor. Tenzij ze echt altijd zo staan en geen stal hebben en niet gevoerd worden. Waarschijnlijk zal dit gewoon hun 'winter'wei zijn.
Mijn paard staat ook niet 24/24 op stal.
élke dag in de weide, die er niet zo uit ziet als deze, omdat ik een winter en zomer weide heb.
Als het slechter weer is gaat ze de paddock in en 's nachts in de stal.
Als ik deze mogelijkheid niet had, zou ik geen paard hebben aangeschaft en ik vind dat deze mensen hier wel eens over mogen nadenken.
Een excuus van;' deze mogelijkheid hebben wij niet' vind ik niet kunnen.
Als je een dier aanschaft moet je daar het beste mee voor hebben, klaar.
Edit: Wat een aparte Shet heb je, lijkt me een heel speciaal paardje