Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:Waar haal jij uit dat Jos dat wist janderegelaa?
Het is een triest geval, zonde voor Cleeren, rot van Cloet en succes Jos.
janderegelaa schreef:Charles schreef:Waar haal jij uit dat Jos dat wist janderegelaa?
Hoe ik dat weet? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Cloet uit het niets 4 paarden oplaadt, wegrijdt en vervolgens Lansink opbelt om te vragen of hij 4 paarden kan hebben. Daar hebben ze vantevoren overleg over gehad. En dan denk ik dat je een collega naait.
janderegelaa schreef:Charles schreef:Waar haal jij uit dat Jos dat wist janderegelaa?
Hoe ik dat weet? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Cloet uit het niets 4 paarden oplaadt, wegrijdt en vervolgens Lansink opbelt om te vragen of hij 4 paarden kan hebben. Daar hebben ze vantevoren overleg over gehad. En dan denk ik dat je een collega naait.
Ilse_gipsy schreef:Op bepaalde sites staat dat Cloet vond dat de paarden teveel op wedstrijd uitgebracht werden. Hij vond de paarden de laatste tijd vermoeid ogen en wat minder presteren. Hij denkt dat bij Lansink zijn paarden meer tot hun recht komen, minder wedstrijden moeten lopen en dus beter gaan presteren.