Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welshje68 schreef:waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting die schijten echt overal. Ik betaal hondenbelasting maar wie ruimt de kattenstront op???? ik heb geen kat maar wel de last.. Dus ik ben voor huisdierenbelasting hond/kat paard maakt niet uit alles wat buiten kan schijten moet dokken.
Maanling schreef:Maar om maar even een knuppel in het hoenderhok (paardenstal) te gooien: wat doe jij met je paard op de stoep? Daar mogen paarden toch niet komen?
welshje68 schreef:waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting die schijten echt overal. Ik betaal hondenbelasting maar wie ruimt de kattenstront op???? ik heb geen kat maar wel de last.. Dus ik ben voor huisdierenbelasting hond/kat paard maakt niet uit alles wat buiten kan schijten moet dokken.
sexy_back schreef:er moet idd ook belasting komen voor andere (huis)dierbezitters...
maar ook de paarden mogen van mij belasting betalen... die kunnen dr ook wat van!! (ja die van mij ook, en als ze poept op de stoep en het is vlakbij huis dan loop ik na de rit terug en ruim ik het op, is wel zo netjes voor de voetgangers...)
dus JA kom maar met die belasting...
tita schreef:welshje68 schreef:waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting die schijten echt overal. Ik betaal hondenbelasting maar wie ruimt de kattenstront op???? ik heb geen kat maar wel de last.. Dus ik ben voor huisdierenbelasting hond/kat paard maakt niet uit alles wat buiten kan schijten moet dokken.
waar slaat dat nou op, honden moet je buiten laten poepen.
kat kan het binnen doen op de bak, mijn kat poept alleen binnen of in onze eigen tuin en dat ruim ik gewoon weer braaf op.
tita schreef:welshje68 schreef:waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting die schijten echt overal. Ik betaal hondenbelasting maar wie ruimt de kattenstront op???? ik heb geen kat maar wel de last.. Dus ik ben voor huisdierenbelasting hond/kat paard maakt niet uit alles wat buiten kan schijten moet dokken.
waar slaat dat nou op, honden moet je buiten laten poepen.
kat kan het binnen doen op de bak, mijn kat poept alleen binnen of in onze eigen tuin en dat ruim ik gewoon weer braaf op.
runningkawa schreef:Een hond kun je ook in je eigen tuin of balkon leren poepen en dat daarna weggooien
Onze jack russels poepte toen wij nog niet hier woonden ook gewoon in de tuin.
Dus toen we in het dorp woonde.
En dat ruimde we elke dag op.