Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jonge_Monte schreef:Heb alles aardig gevolgd op filmloop, en die Onne was SUPER.![]()
Helaas was Pappie van mijn paardje net verslagen, maar de 1e premie is ook weer verdiend
studentje1 schreef:Oh wat heb ik genoten. Wat een moois allemaal. We zijn erg blij met Beart als reservekampioen, aangezien we daar in april veulentjes van verwachten. Verder kwam Haitse (voor mij) onverwachts uit de hoek, altijd leuk als zo'n jonge knul er met de titel vandoor gaat! Beart was natuurlijk al kampioen 2006, dus ik gunde het Haitse ook stiekem nét wat meer. Ook die Jasper weer, wat een verschijning. Helaas kunnen we niet met hem fokken, aangezien ons inteeltpercentage dan te hoog wordt. Ook Haitse zit er als Jasper-zoon niet in voor ons.
Verder hadden we Doaitsen al geboekt voor dit jaar, maar hij liep ook weer super gister, dus we zijn er zeker van dat we een goede keus gemaakt hebben.
We hebben uiteraard ook hengsten uitgezocht.. Andries voor onze nieuwe stermerrie, Bente voor Renske, en verder zitten we nog te twijfelen tussen Doaitsen en Beart.
Een echte tegenvaller vond ik toch echt Tsjabring. Die is van de buurman, en loopt Prix St. Georges ofzo, maar op het keuringsveld spetterde hij weinig. Naast dat er weinig leven in hem zat, liep hij nog eens goed onregelmatig.
Al met al een heerlijke dag gehad in Leeuwarden!!
arijanne123 schreef:haitse inderdaad echt een goede winnaar,en ook blij met beart,heb daar ook veulens van.Andries kwam niet tot zijn recht,kan beter lopen.En had bente in gedachten voor een van mijn merries maar dat gaat nu niet door,vond hem heel slecht lopen.Ik wil niet met haitse fokken,omdat daar nu de hele wereld naar toe gaat.Wel een super paard.