Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mathilde schreef:Maar er rijden ook mensen op hun fiets (mountainbike) over deze paden, en die laten zeker geen spoor achter![]()
Maarja, als er een paar rotte appels tussen zitten...dan is het straks voor de rest ook verziekt. We zijn een klein landje, dus een beetje rekening met je mede recreanten houden zou fijn zijn.
Diana_14 schreef:Jammer inderdaad, dat sommige ruiters die paden vernielen, straks mag je nergens meer met je paard komenAls ruiters nu eens in de berm gaan of andere paden opzoeken
calimerootje schreef:ik woon ernaast en zie ze af en toe met drie tegelijk lekker in een pittige galop over deze paden razen en ja je wilt niet weten hoe die paden eruit zien.
IKbenEllen schreef:calimerootje schreef:ik woon ernaast en zie ze af en toe met drie tegelijk lekker in een pittige galop over deze paden razen en ja je wilt niet weten hoe die paden eruit zien.In pittige galop over grindpad???
calimerootje schreef:ja hoor ze zijn nu nog zo zacht dat als mijn honden eens flink remmen dat je ook al een spoor zietdus laat staan van een paard het is net zand maar dan schelpen
corinatoet schreef:jammer hoor ik sta er vlak bij met mijn paarden, en we wandelen er ook maar op de fietspaden, de grindpaden kan echt nog niet op lopen , want je rijdt het dan inderdaad naar de knoppen,
en als ik heel eerlijk ben er ligt mega veel paardenmest op het fietspad, maar ja , je heb er verder niks en dit is dan een rustig fietspad, helaas dat je paard dan mest, maar de grindpaden moet je niet op gaan ,ten eerste is dit voor de wandelaars en ten tweede zo gaat het gebied eraan,
het zou heel fijn zijn als ze met ruiterpaden zouden komen, het is de bedoeling heb ik begrepen , ik wacht het rustig af
jammer dat het nu al verpest wordt, ik hoorde van de week al op stal dat de fietsers je de akeligste ziektes naar je hoofd slingeren vanwege de mest , jammer hoor
corinatoet schreef:jammer hoor ik sta er vlak bij met mijn paarden, en we wandelen er ook maar op de fietspaden, de grindpaden kan echt nog niet op lopen , want je rijdt het dan inderdaad naar de knoppen,
en als ik heel eerlijk ben er ligt mega veel paardenmest op het fietspad, maar ja , je heb er verder niks en dit is dan een rustig fietspad, helaas dat je paard dan mest, maar de grindpaden moet je niet op gaan ,ten eerste is dit voor de wandelaars en ten tweede zo gaat het gebied eraan,
het zou heel fijn zijn als ze met ruiterpaden zouden komen, het is de bedoeling heb ik begrepen , ik wacht het rustig af
jammer dat het nu al verpest wordt, ik hoorde van de week al op stal dat de fietsers je de akeligste ziektes naar je hoofd slingeren vanwege de mest , jammer hoor