Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:In elkaar stortende Amsterdamse catering kan je niet oefenen maar persoonlijk had ik allang medewerkers het bevel gegeven om onverwachts een pokke herrie te maken met thuis trainen. Hij heeft deze problemen al jaren tenslotte.
Cayenne schreef:Ja, maar als het ook al op je eigen zenuwen schiet, dan kan ik me voorstellen dat je onbewust toch een boodschap afgeeft op je paard. Ik kan me voorstellen dat Laurens als ruiter zijnde al in de stress schiet van de voorgaande gebeurtenissen. Dat kan ook in je onderbewustzijn gebeuren.
Maar vandaag ging het iig heel goed
daniella74 schreef:(niet aanvallend opgevat) Maar persoonlijk vind ik dat als ik hem zie rijden ik niet het gevoel krijg dat hij de situatie onder controle heeft. Het geeft geen indruk van "wie doet mij wat" en Anky heeft dat wel ookal verrekt ze van de pijn door vallen/zwangerschappen/bevallingen en ziet haar paard zoveel spoken dat haar wederhelft haar paard met zijn knikkende knieen bijna met een bezem de baan moet invegen. Imke en Edward idem, die zijn ook niet snel van slag en daardoor als er onderweg iets is komt er minder zware nadruk op te liggen. Laurens blijft op deze manier altijd de 4e ruiter/ onzekere factor, net ietsje minder dan de rest terwijl het wel degelijk een goede ruiter is.
Op de finale op JA 2 jaar geleden zat het Edward behoorlijk tegen met Lingh, de henst had een dikke zwelling onder zijn buik en deelname was onzeker. Toen het toch showtime werd moest je echt weten waar de zwelling zat om het te geloven. Lingh sprong ook nog een keer weg en kreeg van een verder Syberisch rijdende Edward een schop die vrolijk verder reed of hij helemaal niets verder in de gaten had. Laurens is dan meteen uit zijn concentratie en hij moet gewoon heel snel leren om die te kunnen vasthouden ook onder grote druk. Dat dekjes incident reken ik hem niet aan, dat was gewoon een hele duistere actie van de steward gericht om nederland onderuit te halen.