http://www.nhd.nl/nieuws/stadstreek/enk ... ?secId=529
nhd.nl
Het ringsteekevenement met paard en ar in de Hoornse ijsbaan is maandag niet doorgegaan, tot woede van bijna 1.500 bezoekers. De paarden mochten van ijsbaanmanager Corinne Persijn het ijs niet op omdat de organisatie Arren on ice niet voor mestzakken had gezorgd.
Organisator Monte Visser van Arren on ice uit Spanbroek zegt dat de ijsbaandirectie vorige week mondeling de eis voor mestzakken had laten vallen. ,,Je kunt geen mestzakken aan een slee vastmaken, omdat er geen ruimte voor is. We hadden een ploeg vrijwilligers klaarstaan om poep van de baan te scheppen. We hadden CO2-blussers om urine te bevriezen. Dit is verschrikkelijk.''
Corinne Persijn: ,,Ik heb steeds gezegd: paardenshow prima, maar ik wil geen mest op het ijs. Ik heb in januari en maart nog kampioenschappen, dan moet de baan in orde zijn. Ik ben nu de gebeten hond, maar dat is niet terecht.''
Bezoekers spraken er schande van. Ze moesten uren wachten voor de kassa om de betaalde 8 euro van Arren on ice terug te krijgen.
Stonde we daar een uur te blauwbekken van de kou met het paard buiten.
paard speciale kalkoenen ingedraaid met punten zodat ze niet uit zouden glijden op het ijs...
gelukkig hadden we gister nog gereden met de slee op het land en daar foto's van gemaakt.
wat een organisatie dit zeg jeetje.
vind het echt heel jammer dat het op het aller laatste moment terwijl me al ingespanne stonden enal toch is afgelast.
eerst ginge de deuren niet open omdat de vrachtwagens verkeerd stonden dat moest eerst geregeld worden en toen kwam dit weer.....
zorg dan voor goede afspraken en goede parkeerhulp die weet waar er wel en geen auto's mogen staan.....
Laatst bijgewerkt door Sammie op 24-12-07 22:10, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: aangepast voor voorpagina