Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Ooooo dat is shit!!! Ik ga volgend jaar naar de hengstenshow en ik had hem zo graag willen zien!!! Ik heb Klatte net nog gemaild...
Sjoert schreef:http://www.klatte.de/pages/news.html
klatte.de
De hengst Argentinus (v. Argentan) is vandaag, op 27-jarige leeftijd, overleden aan een darmverstopping.
Deze hengst is vader van verschillende bekende paarden als Air Jordan Z, Amsterdam en Autogramm
Argentinus
Suelza schreef:Dood- en doodzonde! Ik had er nog een merrie bij willen zetten, maar ben bang dat hij nu helemaal onbetaalbaar wordt (dekgeld was al vrij hoog...).
Hij blijft toch mijn favoriet
hilden1971 schreef:Suelza schreef:Dood- en doodzonde! Ik had er nog een merrie bij willen zetten, maar ben bang dat hij nu helemaal onbetaalbaar wordt (dekgeld was al vrij hoog...).
Hij blijft toch mijn favoriet
Moet de eigenaar wel jouw merrie bij Argentinus vinden passen anders kun je het wel vergeten ook al is het dekgeld nog zo hoog, dan gaat het feest niet door.
tjady schreef:hilden1971 schreef:Moet de eigenaar wel jouw merrie bij Argentinus vinden passen anders kun je het wel vergeten ook al is het dekgeld nog zo hoog, dan gaat het feest niet door.
Is dat dan pas ingesteld. Dit jaar is er bij mij nog een Argentinusveulen geboren. Maar bij insemineren was er geen enkele voorwaarde. Behalve dat de helft van het dekgeld van te voren betaald moest worden.
Dit jaar ook nog overwogen om opnieuw te dekken met hem op een andere merrie van mij en ook hier was er geen selectie nodig.