Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silence schreef:Dat de hond maar meteen weer is afgemaakt vind ik belachelijk.
Maanling schreef:Als een hond al uit zichzelf zo aanvalt, dan is er inderdaad maar één mogelijkheid: afmaken.
Je kunt er niet van op aan dat dit niet nog eens zal gebeuren, en de volgende keer misschien geen paarden maar kinderen.
Citaat:"De hond kwam zo snel aangestormd, dat hij letterlijk onder de paarden door rende. Ik ben erg trots op ze, want ze vertrokken geen spier toen dat gebeurde."
"Maar de pitbull raakte de koets en sprong toen terug, waarbij hij een van de paarden greep aan de zijkant. Pas toen begonnen ze te bokken en raakten ze in paniek."
Citaat:HONDEN AAN DE LIJN!
Cardy schreef:Wat erg zeg! het zal je maar overkomen, arme paarden..
Pitbulls staan toch bekend om hun agressie?
se7entje schreef:Cardy schreef:Wat erg zeg! het zal je maar overkomen, arme paarden..
Daar kan ik me nou zo kwaad om maken!![]()
Iedereen met dat vooroordeel dat pitbulls agressief zijn.
Tuurlijk zijn er agressieve bij, en het nadeel is dat als ze bijten ze iets meer schade aanrichten dan een poedel, maar dat wil niet zeggen dat dit altijd met pitbulls gebeurd!
Er zijn zat andere honden die agressief zijn, ook kleine honden, maar als het dan de pitbull is komt het weer groot in het nieuws zodat die vooroordelen weer gevoed worden!
Het is gewoon een kwestie van opvoeden en weten hoe je hond is.
se7entje schreef:Cardy schreef:Wat erg zeg! het zal je maar overkomen, arme paarden..
Iedereen met dat vooroordeel dat pitbulls agressief zijn.
Tuurlijk zijn er agressieve bij, en het nadeel is dat als ze bijten ze iets meer schade aanrichten dan een poedel, maar dat wil niet zeggen dat dit altijd met pitbulls gebeurd!
Er zijn zat andere honden die agressief zijn, ook kleine honden, maar als het dan de pitbull is komt het weer groot in het nieuws zodat die vooroordelen weer gevoed worden!
Het is gewoon een kwestie van opvoeden en weten hoe je hond is.
Silence schreef:Dat de vrouw een straf hiervoor kreeg vind ik heel goed.
Als ze de hond gewoon vast had gehouden en zich aan de regels hield, was er niks gebeurd.
Dat de hond maar meteen weer is afgemaakt vind ik belachelijk.