Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik meende dat het live op eurosport te zien was. Ik heb het bericht nog even opgezocht waar dat in stond, en daarin staat dat het van ongeveer half tien tot kwart voor tien is, met aansluitend dus de kuur. Echter, Eurosport heeft voor vanavond géén paarden in zijn programma opgenomen!! Bij mij in de tv gids staat dat er van 20.00 uur tot 23.00 uur boksen is. Op internet staat precies hetzelfde.
Op teletext staat boxen van 20.00 uur tot 22.00 uur, met daarna Rally.... Daarnaast krijg ik altijd een mailtje van eurosport dat ze paardensport uitzenden, en die heb ik ook niet gehad.
Weet iemand hoe dit nu zit? Ik wil het graag zien, maar dan moet ik wel weten waar te kijken en hoe laat!!!
Citaat:De clinic vindt plaats op dinsdag 18 december om 21.25 uur tot 21.45 uur Nederlandse tijd.
Aansluitend wordt in Londen de kür op muziek verreden.
kolanda schreef:Weet iemand al waar en wanneer de kur te zien is vanavond?
Goed plan Jasmijn76.
Cayenne schreef:kolanda schreef:Weet iemand al waar en wanneer de kur te zien is vanavond?
Goed plan Jasmijn76.
Even teruglezen. Het is al verschillende keren verteld
Iris1702 schreef:Hij zal vast wel op youtube komen te staan denk ik zo.....
kolanda schreef:Ik weet niet wat jij leest maar ik lees allemaal speculaties van waar het wordt uitgezonden.
Ik heb zelf op de site van eurosport gekeken en daar staat 21.00 tot 23.00 boksen.
Dus misschien dat iemand mij met een link kan vertellen hoe en wat.
Of misschien kan jij mij vertellen wie in dit topic er dan met zekerheid zegt hoe en wat.
Kimmb schreef:Dinsdag (18/12)
2115 - 2145 Clinic Anky Eurosport
Woensdag (19/12)
1215 - 1330 DRESSUUR kur op muziek - Eurosport
2200 - 2330 Springen, Santa stakes - Eurosport
Donderdag (20/12)
1845 - 2240 (engelse tijd? dus +1 uur) BBC Sport website (alleen voor UK?)
2200 - 2330 Eurosport
Vrijdag (21/12)
2100 - 2230 (engelse tijd? dus +1 uur) Puissance (VET!) - BBC TWO
Zaterdag (22/12)
1430 - 1630 (engelse tijd? dus +1 uur)BBC ONE
2050 - 2230 BBC Sport website (alleen voor UK?)
Cayenne schreef:kolanda schreef:Ik weet niet wat jij leest maar ik lees allemaal speculaties van waar het wordt uitgezonden.
Ik heb zelf op de site van eurosport gekeken en daar staat 21.00 tot 23.00 boksen.
Dus misschien dat iemand mij met een link kan vertellen hoe en wat.
Of misschien kan jij mij vertellen wie in dit topic er dan met zekerheid zegt hoe en wat.
Morgen tussen 12:15 en 13:30 wordt de kur uitgezonden op eurosport.