Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:haar
hilden1971 schreef:Wie is HC???????????????
Lynn_Nikita schreef:het beest gevangen... beest???
gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd verder
Laura24 schreef:even voor de duidelijkheid: ik heb alleen de reden neergezet waarom ík denk dat HC ter sprake wordt gebracht, ik ben niet degene die hem ter sprake bracht en ik vind het ook niet terecht
Laura24 schreef:Vermoedelijk vanwege zijn (soms nogal heftige) commentaar over het onder controle hebben van je paard (bijvoorbeeld langs de weg)
Huertecilla schreef:Laura24 schreef:Vermoedelijk vanwege zijn (soms nogal heftige) commentaar over het onder controle hebben van je paard (bijvoorbeeld langs de weg)
Erg grappig dit. Mijn commentaar op dit punt is niet´heftig´. Wel helder. Dat kan best extreem óverkomen bij de lezer. Dat is heel wat anders en zegt vaak het meeste over de lezer![]()
Uit de reacties hier blijkt dat ongeacht of de lezer het er mee eens is, de inhoud wel over komt. Dát is de hele bedoeling van mijn ´commentaar´![]()
In dit geval heb ik geen informatie ( was het opgetoomd?) op basis waarvan ik een mening kan vormen en kan er dus inhoudelijk niets over zeggen.
Fijn dat er niets gebeurd is en automobilisten blijkbaar goed opletten![]()
hc
Huertecilla schreef:Wel Laura, zullen we dit bericht maar gewoon als HEEL positief nieuws positioneren?!
Automobilisten letten goed op terwijl er nota bene op de snélweg een paard rondgaloppeerde.
![]()
hc