Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rijan_ schreef:jezus waar gaat het alle maal heen !..
ik ben zelf 15 ik ga op seminst is een keer naar de disco of naar de zaak van me ouders !
en meer niet !
Manon2 schreef:Enschede Zuid...Tja, staat ook wel een beetje bekend als 'Niet al te fijn volk'
risje schreef:Manon2 schreef:Enschede Zuid...Tja, staat ook wel een beetje bekend als 'Niet al te fijn volk'
Tsja, dat heet vooroordeel;-) Ooit zelf eens geweest, ken je heel enschede zuid?
Weet dat sommige delen van enschede zuid niet echt lekker gaan zeg maar, maar om dan meteen heel enschede zuid zo te betitelen slaat nergens op.
Maakt het absoluut niet minder erg hoor, maar om nu meteen te roepen zie je wel.......
risje schreef:@manon2: uit wat je zegt blijkt voor mij dus wel degelijk heel duidelijk dat je enschede zuid niet kent. In Enschede op school zitten houdt helemaal niets in wat dat betreft, daar kun je een compleet stadsdeel niet van kennen. Er zijn inderdaad gedeeltes van de wijk waar veel mensen niet zouden willen wonen en niet alles even lekker verloopt. Maar om dan heel enschede zuid (want dat doe je) te betitelen als niet al te fijn volk vindt ik gewoon wat ver gaan. Sorry als ik het verkeerd heb en je het zo niet bedoelde, maar zo komt het wel over.....
En echt geloof me, woon sinds kort zelf in zuid, en heb lang in de wijk gewerkt, zijn echt meer gedeeltes waar wel alles normaal loopt en alle mensen vriendelijk zijn dan dat er "slechte plekken" zijn. Jammer dat dus een klein groepje schorem zo er voor zorgt dat mensen gaan denken dat enschede zuid dan maar slecht is. Ken de verhalen allemaal hoor, maar mijn eigen ervaring is toch wat genuanceerder;-)
Overigens wel begrijpelijk dat mensen zo gaan denken.....