Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Jezus wat een flauwekul. Zamel liever geld in voor al die arme mensen in derdewereld landen die soms dagen niet te eten en zelfs niet te drinken hebben en in elkaar zakken waar je bijstaat! Stelletje idioten. Hier kan ik me echt vreselijk kwaad om maken.Verwend nest.. En dan heb je ook nog van die mensen die hier daadwerkelijk geld aan geven..
Redrumfox schreef:Jezus wat een flauwekul. Zamel liever geld in voor al die arme mensen in derdewereld landen die soms dagen niet te eten en zelfs niet te drinken hebben en in elkaar zakken waar je bijstaat! Stelletje idioten. Hier kan ik me echt vreselijk kwaad om maken.Verwend nest.. En dan heb je ook nog van die mensen die hier daadwerkelijk geld aan geven..
hilden1971 schreef:Sorry ik ben soms erg kortaf en kort door de bocht en ben sinds kort ook op mijn vingers getikt door BOKT ja kan gebeuren, maar dit slaat als een lul op een drumstel. Wanneer iemand een goed paard heeft en dit graag wil behouden staat diegene toch vrij om actie te ondernemen. Ennuh die derde wereld dat wordt toch niks is niks en misschien zal het ooit wat worden maar voor nu één bodemloze put.
patsur schreef:Als jij dat wil doen zie ik daar geen enkel probleem in.Katja, hoe zou jij reageren als ik een inzamelingsactie zou starten om mijn favo paard te kopen?
Katja schreef:Lekker kort door de bocht Redrumfox. De problemen in de derde wereld zijn niet zomaar met geld op te lossen.
En waarom is iemand gelijk een verwend nest als ze geen afstand van haar paard wil nemen?
Redrumfox schreef:Katja schreef:Lekker kort door de bocht Redrumfox. De problemen in de derde wereld zijn niet zomaar met geld op te lossen.
En waarom is iemand gelijk een verwend nest als ze geen afstand van haar paard wil nemen?
Wat is hier kort door de bocht aan? Het is gewoon mijn mening en ik vind het ronduit belachelijk dat er zoveel geld wordt neergeteld omdat iemand een paard moet hebben. Er zijn zóveel mensen die eten moeten hebben en waarbij hun leven aan een splinterdun draadje hangt, wat is dan belangrijker?
Het is wel degelijk met geld op te lossen: als de schulden van die landen zijn afgelost krijgen ze ruimte voor economische groei wat ten goede komt van de bevolking. En anders zou het voor voorzieningen gebruikt kunnen worden: met 150.000 euro kan je heel wat mensen van een fatsoenlijk leven voorzien.
Verwend was niet het goede woord, egoïstisch wel.
Jullie kunnen mij nu allemaal wel gaan lopen afkatten, maar ik geef gewoon om mijn medemens en ik vind het idioot dat jullie mij daarop afrekenen.
Redrumfox schreef:Het is wel degelijk met geld op te lossen: als de schulden van die landen zijn afgelost krijgen ze ruimte voor economische groei wat ten goede komt van de bevolking.