Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:En dan weten die mensen van de Silverline alweer heel veel meer dan een willekeurig persoon die opeens bedenkt dat hij zichzelf natuurgeneeskundige gaat noemen.
Urielle schreef:Ik zou eerst willen weten wat hier precies onder valt voor ik mijn mening hierover geef.
Homeopaten? Acupuncturisten? Osteopaten? Masseurs? Holistisch dierenartsen? Met wel of geen diergeneeskundige achtergrond?
(Er zijn ook dierenartsen die ik nog niet zou vragen mijn paard even vast te houden terwijl ik iets ga pakken)
Arabesk schreef:- Mensen die eerder een reader raadplegen dan een veearts
- Readers die wel andermans paarden lezen, maar hun eigen paarden hebben gezondheidsproblemen etc etc
- Alternatieve genezers die met een wichelroede een paard doormeten en op basis daarvan medicijnen voorschrijven
Arabesk schreef:En dan 'osteopaten' .... ook zoiets, iedereen mag zich zo noemen. Nee doe mij maar dan een paardenfysio die in elk geval vier jaar erkende HBO heeft gedaan.
Arabesk schreef:Ja EINDELIJK!
Huertecilla schreef:Dierenarts ís al een beschermd beroep dus zolang de alternatievelingen niet roepen dat ze veearts zijn als ze die opleiding niet hebben zie ík het probleem niet.
Laat ik het heel duidelijk zeggen: als de klant niet het benul heeft dit te begrijpen, heeft deze ook geen benul wat nog meer bij goed paarhouden -rijden komt kijken en dat lost de overheid zó niet op.