Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Of men het nou laat gebeuren of niet, ook als handelaar in auto's of paarden, heeft men gewoon eerlijk te zijn. Dan is de schuld op de koper schuiven wel heel makkelijk gedacht.
Niet dat het in dit geval ook zo is, maar ik ga even in op de opmerking van KiWiKo
Cayenne schreef:Dat zegt ze toch?
dwertje schreef:Nou als je dan van het erf afgescholden word dan weet je dat je niet aan het juiste adres bent.Anders hoeven mensen niet zo boos te worden,het lijkt wel alsof ze dan iets willen verbergen.
Het is geen leuke ervaring maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.
crossmonster schreef:helaas zijn er nog te veel "domme" "paarden"-mensen
tussen aanhalingstekens want dom in de zin van leek en paarden omdat het geen echte paardenmensen zijn.
iedereen met een beetje verstand van paarden weet dat ze extra alert moeten zijn op een handelsstal.
ALTIJD laten keuren, ongeacht of er (recente) foto's bijzitten, ook degenen die de foto's maken kunnen enorm corrupt zijn.
je bent IMO dom als je een dier van een handelaar niet laat keuren, en ik zou standaard ook bloed laten afnemen bij de dierenarts, om later op evt drogeren te kunnen testen.
kost even wat meer geld, maar geeft wel meer zekerheid.
Vicky_88 schreef:ik ben er ook eens op stal geweest en nou nou nou, wat een rotzooi, die stallen vielen half uit elkaar. beestjes zagen er slecht en onverzorgd uit.
ik vind dat ZIJ die boete moet betalen (veel meer eigenlijk) want zo aardig is ze nou ook weer niet indd. tegen mij heeft ze ook lopen schreeuwen, wel aan de telefoon weliswaar, maar dan noch... ik ben benieuwd en blijf het volgen