Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Na 2 uur van geduldig touwen bevestigen om bijna ieder lichaamsdeel van het paard, zijn paard en ruiter klaar voor de eerste rit.
Foryourneeds schreef:Zo die heeft ook het licht gezien![]()
Opjagen in een roundpenn is toch net hetzelfde als wat Monty Roberts doet. Ik vraag me alleen af wat al die touwen er mee te maken hebben?
Girlgamer schreef:Foryourneeds schreef:Zo die heeft ook het licht gezien![]()
Opjagen in een roundpenn is toch net hetzelfde als wat Monty Roberts doet. Ik vraag me alleen af wat al die touwen er mee te maken hebben?
Idd. En ik snap ook niet waarom een paard in een paar uur zadelmak moet zijn of bereden moet kunnen worden.
Hoelang duurde dit weglopen?? Bij iets wat langer duurt dan het beest konditie heeft is het logisch dat het het hoofd zal laten zakken. Het is gewoon doodmoe !!Citaat:Zodra het paard stopt met weglopen van de vlag, zal het het hoofd laten zakken
Citaat:Daarna nog 2 uur doorgaan met touwen etc. En dan er op. Natuurlijk is het paard dan 'braaf'....
paars schreef:nee....
dat hij het deed zoals hij het deed en nu doet zoals hij het beschrijft....dat zegt me genoeg: behalve al zijn botten is inmiddels ook zijn brein behoorlijk geschud.....