Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pascale schreef:begrijp ik het nou goed dat ik bv mijn paard van 13 jaar daar nog aan kan melden en dat hij na haar 19 ook nog ervoor verzekerd is of is het dan niet geldig meer?
Ineke2 schreef:Na 19 jaar word je paard uit de verzekering gegooit en is het inderdaad niet geldig meer.
Dit is veelal ook met ziektekosten verzekeringen zo...
pascale schreef:begrijp ik het nou goed dat ik bv mijn paard van 13 jaar daar nog aan kan melden en dat hij na haar 19 ook nog ervoor verzekerd is of is het dan niet geldig meer?
Ineke2 schreef:O met ziektekosten is het dus meestal zo dat je gewoon niet verzekerd meer bent na een bepaalde leeftijd. Met de uitvaartverzekering dus niet zie ik nu, maar toch zou ik het nooit doen...
Spaar dan zelf gewoon iedere maand 5 euro ofzo...
Fantast schreef:Het lijkt mij ook logisch, zou een mooie boel worden als mensen die ouder worden dan 80 jaren een premie hebben betaald ineens niet meer uitgekeerd kregen. Zo gaat het ook met een uitaart voor paarden. Ook ziektekosten verzekeringen keren gewoon uit mits het een gedekt voorval is en er kan eeen leeftijd in de polis opgenomen zijn maar dit gebeurd eigenlijk nooit.