Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Dat was mijn reactie ook al.Paardencarrousels... *grinnik*
Citaat:Ik zie de gevolgen voor flora en fauna nou niet direct maar dat zal wel aan mij liggen
Arabesk schreef:wat is de defenitie van een bak? Als je een op een deel van je weiland zand gooit?
Of als je letters aan je hek plakt?
ElskedZ schreef:Arabesk schreef:wat is de defenitie van een bak? Als je een op een deel van je weiland zand gooit?
Of als je letters aan je hek plakt?
Dat is inderdaad een zand-gedeelte met een bepaalde afmeting, met een vaste-omheining eromheen.
Maar precieze definitie weet ik niet.
Black_White schreef:Langs de ene kant begrijp ik het wel, maar ik begrijp jullie reactie ook heel goed.
Wanneer je een bak aan legt moet je natuurlijk wel graven. Je verandert de structuur van de grond. Dit kan voor grondwater e.d. wel consequenties hebben.
Dus in dat geval snap ik wel dat er een vergunning voor nodig is. Maar de redenen die worden genoemd als 'is slecht voor flora en fauna' vind ik een beetje onzin.
Arabesk schreef:zolang de lampen niet bij de buren naar binnen schijnen zie ik het probleem niet hoor
NL op z'n smalst
jokari schreef:en niet te vergeten, wat volgens mij ook wel mee speelt, is het steeds onverdraagzamer zijn van mensen in het algemeen. Ik kan mij goed voorstellen dat het gemeentebestuur gewoon steeds meer klachten krijgt en ze er daarom iets gaan aan doen.
runningkawa schreef:Maar waarom mag ik dan wel 400 watt aan de gevel hangen omdat mijn achterplaats anders niet goed verlicht is naar mijn zin..maar ik mag geen 2 palen de lucht in zetten.
Dat is toch raar?