Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Tja, er is geen dode pony of iets te zien, maar de auto laat wel zien hoe hard de klap is geweest. Voor jongere lezers kan dat alsnog schokkend zijn. Daarom waarschuw ik toch liever, just in case
Cayenne schreef:Tja, er is geen dode pony of iets te zien, maar de auto laat wel zien hoe hard de klap is geweest. Voor jongere lezers kan dat alsnog schokkend zijn. Daarom waarschuw ik toch liever, just in case
SANEX schreef:Ohja over dat hek, wat op de foto staat is niet het oorspronkelijke hek, dat is zo'n tussensluisje, het grote hek lag plat, wie weet hoe... Moet zeggen dat het een verlaten weg is en dat er hier genoeg tuig rondloopt, dus misschien hadden ze wel zin in een geintje, afgelopen weekend is namelijk op bijna dezelfde plaats een valse melding gedaan van een auto te water, diverse hulpdiensten zijn 2 uur wezen zoeken maar bleek een valse melding te zijn ( kameraad van mij werkt bij de brandweer en moest ook uitrukken ) Misschien is er een imbeciel die zich daar in de buurt doodverveelt, je weet het niet...