Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Een foto van het betreffende zou fijn zijn.
Karin schreef:Die stond er op de KNHS-site niet bij.
Rinske schreef:
Suus schreef:Is het van belang hoe lang het paardje zo heeft moeten lopen? Dat je het uberhaupt in je hoofd haalt om het diertje zo op te tomen vind ik al ronduit belachelijk.
JurybijZ schreef:Elke keer als er ergens in de Cyberwereld zulke RK-gerelateerde foto's opduiken roep ik naar mijn vrouw “lieverd breng me een paar zaken chips, kaasblokjes en een goede fles wijn want het wordt weer een paar dagen genieten en lachen”. Mensen vallen over elkaar heen om hun vloek uit te spreken over de veroorzakers van al dat dierenleed. De dikke dame uit LA, die met haar 120 kilo twee keer per dag op haar kleine Arabisch renpaardje zit te stuiteren om hem dressuur te leren, het gefrustreerde heksje uit Laren, dat met een heel duur paard nu al drie jaar in de B rond huppelt, de trutjes die verstopt achter hun pseudonaam en toetsenbord hun nonsens aan de wereld proberen op te dringen, de huppeltrutjes die één keer in de maand het paard van de buurvrouw mogen boenen en dit voldoende basis vinden om alle anderen te be- en veroordelen, de know it alls die ondanks het feit dat hun voorlezer het hart uit de longen staat te schreeuwen, nog elke proef de bel te horen krijgen, omdat ze de weg kwijt geraakt zijn, de wentelteefjes die een krukje nodig hebben om op hun paard te kruipen, en steevast ons willen doen geloven dat ze dat doen omdat het beter voor de rug van het paard is. Kortom het hele groepje waarvan Sjef eens zei “als ze net zoveel tijd besteden aan hun paarden als aan hun computer, zou Anky wat meer concurrentie hebben “. JA.... ze hebben zich allemaal verzameld voorzien van pek en veren (die ze terloops even uit de kont van de kip van de buurman hebben getrokken), de dames en heren hebben hun giftige pijlen al op de boog. De moderator stemt haar fluit en bij de eerste tonen zet de stoet ratten zich in beweging, deze keer niet naar Hamelen maar naar de brandstapel die inmiddels al is opgericht door diegene die toch tijd over hadden omdat hun toetsenbord de vele onzin die het te verwerken kreeg niet mee aankon, en zich ziek heeft gemeld. Verblind door hun woede en vermoeid van het lopen zien of horen ze al lang niet meer dat Coby inmiddels sorry heeft gezegd. Nee....., de BBQ moet doorgaan, al weten ze nog niet of ze nu Coby of Angela moeten offeren. Het geschreeuw heeft inmiddels dusdanige proporties aangenomen, dat de weinige die roepen “JA.maar Coby doet wel heel veel goed werk voor de gehandicapte medemens”, en “toen Pasternak zo ziek was reed ze wel elke dag 300 kilometer om hem zelf te verzorgen”, allang niet meer gehoord worden. Nee... de witte gewaden met puntmutsen moeten gebruikt worden en het offerfeest moet doorgaan. Ik zit al met angst en beven te wachten hoe deze meute volledig gederailleerde cyber-hooligans straks gaan bepalen wie de nieuwe berijder wordt van P&P.
Lida3 schreef:Adolf was ook lief voor zijn hond en kleine blonde kindjes.
Daaaaag slaap lekker verder.