Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miamivice schreef:Je kunt wel zien waar het geld zit!! Desondanks wens ik hun een succesvolle toekomst. Ik denk dat we nog veel van hun zullen horen.
lindake schreef:Wat een verwent kind zeg...
Is 1 topper niet genoeg?
Er zijn er al velen die blij zullen zijn met 1 paardje om te vertroetelen enzo...
Dors04 schreef:is er een foto van haar?
Citaat:Er zijn er al velen die blij zullen zijn met 1 paardje om te vertroetelen enzo...
ilsepilse schreef:Sanneke heeft al vet veel paarden gekregen heb ik net gezien op eurodressage.com, lekker verwend kind dus!! Ze heeft ook de pony Konrad gekregen!
Maar ik vind het allemaal een beetje te overdreven ze willen zo graag opvallen en ze doen dan vaak ook wel een beetje arrogant omdat ze dan een duur paard hebben gekocht
lindake schreef:Wat een verwent kind zeg...
Is 1 topper niet genoeg?
Er zijn er al velen die blij zullen zijn met 1 paardje om te vertroetelen enzo...
NoaC schreef:Zal vast een hoop druk op haar liggen om te presteren.
Laat mij maar lekker stinkmodder met een normaal paard hoor
Sparky10 schreef:denk dat zo een meisje toch wat mist qua band opbouwen met ene paardje of een paardje wat ze echt wilt niet mag want die is niet sportgericht , niet alle rijke mensen zijn gelukkig
amaze schreef:Verschil moet er zijn (en toch vind ik al die dure paarden aankopen lichtelijk overdreven ....
gevonden schreef:Maar goed meisje moet nu wel gaan rijden voor wat ze waard is anders word ze binnen een jaar met de grond gelijk gemaakt!