Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:omg hoe durf je als mens misbruik te maken van dit soort dingen?
ik vind het heel sneu voor deze vrouw omdat ze nu haar paard echt kwijt is. poeh wat een klootzak zeg..
Dieuwke1989 schreef:Dan vraag ik me toch 1 ding af... wat moet je met een overleden paard behalve cremeren?
Emytje schreef:Dieuwke1989 schreef:Dan vraag ik me toch 1 ding af... wat moet je met een overleden paard behalve cremeren?
Er staat toch nergens dat de merrie al dood was? Of ben ik nu scheel?
Dieuwke1989 schreef:Ja mij ook, ik neem aan dat iemand die z'n paard al 21 jaar heeft graag bij het overlijden aanwezig wil zijn? Dus wat moet iemand nou met een dood paard?
amondi schreef:je mag aannemen dat ze het kadaver van haar paard heeft meegegeven...
je hebt de keuze tussen rendac( destructie) of een "waardige " crematie van je huisdier.
Kleine huisdieren kun je natuurlijk ook in de tuin o.i.d. begraven.
De keuze is menselijk en emotioneel voor de mens. Een dood paard zal er weinig van mee krijgen.
dus arm paard, is een penny uitspraak.
Arme vrouw, ja dat zeker. Maar het blijft voor de rechter gewoon een zakelijk verschil!
Zazoo schreef:dat dat kistje zo klein as is toch niet zo vreemd? het lijkt me niet dat je alle as van je paard terugkrijgt toch?
gaan ze nog uitzoeken wat die man met het paard gedaan heeft?
rot voor die vrouw, dit.