Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Op 8 en 9 augustus zullen het A- en B-kader in Schaijk rijden als laatste observatiewedstrijd waarna het definitieve team voor het EK dressuur vastgesteld zal zijn.
Annelou schreef:Cayenne schreef:Op 8 en 9 augustus zullen het A- en B-kader in Schaijk rijden als laatste observatiewedstrijd waarna het definitieve team voor het EK dressuur vastgesteld zal zijn.
He toevallig op mijn verjaardag in Schaijk.
Heb hier niks over gehoord of gelezen, waar is dit in Schaijk dan?
Lin_sOnaldO schreef:Super gedaan inderdaad door Laurens.. maar 1 klein twijfelachtig gevalletje over Alex.. Heel toevallig Paddox is betrapt op doping want deed het opeens toch wel erg goed. Nu schijnt de training etc. weer niet echt bevorderlijk te gaan! Heb al een paar keer horen vallen uit betrouwbare bronnen dat Alex de paardjes ook aan de ongeoorloofde middelen heeft zitten. Wat namelijk ook wel toevallig is dat hij nooit op dit niveau presteerde. Maar het is maar een gerucht wat wel veel ter sprake komt hier in Lunteren en omgeving. Heb het namelijk ook al vernomen van stalknechten dus ben benieuwd..
Lin_sOnaldO schreef:Hierbij een reactie op mijn eigen bericht!! Werd net opgebeld om te vragen waar dit op sloeg.. nou ik lag te slapen en wist nergens wat van.. wat blijkt nou heeft een vriendin van me erop gezet onder mijn naam aangezien ze te laf was het onder haar eigen naam te posten! Ik wil hierbij nogmaals mijn excuses aanbieden aan de fam. van Silfhout en zal zeker maatregelen treffen tegen zulke onzin onder mijn naam!
Bedankt.
Citaat:Wat namelijk ook wel toevallig is dat hij nooit op dit niveau presteerde.
miekske schreef:Ohh cool moeten ze naar schaijk!!!!daar ga ik echt zeker heen
![]()
passieX schreef:Annelou schreef:
He toevallig op mijn verjaardag in Schaijk.
Heb hier niks over gehoord of gelezen, waar is dit in Schaijk dan?
Ik denk dat het op stal Swanenberg is..
Lin_sOnaldO schreef:Hierbij een reactie op mijn eigen bericht!! Werd net opgebeld om te vragen waar dit op sloeg.. nou ik lag te slapen en wist nergens wat van..