Eén van de zeven honden die de speurders in het huis aantroffen. Een koppel uit Modesto, in de Amerikaanse staat Californië, is aangeklaagd wegens het in gevaar brengen van hun kind. Het gezin, bestaande uit moeder Nichole Surkala, vader Joe Silva en hun twaalfjarige zoon, leefde samen in huis met een paard en zeven honden.
Het kind moest buiten in een tent slapen, omdat het huis vergeven was van de vliegen. Die vliegen werden aangetrokken door de viezigheid, uitwerpselen en etensresten, die overal in het huis lagen. De speurders, gealarmeerd door de buren die klaagden over de stank, konden hun ogen niet geloven toen ze het huis binnenstapten en besloten meteen om het kind en de dieren naar een betere plek over te brengen. (kjg)
Mmm modesto is hier niet eens zo ver vandaan...Zijn veel meer van dit soort gevallen hier, zie t dagelijks op TV. Zijn ook allerlei opvanghuizen waar je in beslag genomen paarden kan adopteren die dus uit zulke omstandigheden komen.
tis je niet voor te stellen wat er moet gebeuren m het zover te laten komen voor de dieren , die zullen nu wel goed terecht gaan komen nu ze in beslag zijn genomen maar ik geloof dta dit gezin toch even flink de hulpverlening in moet zeg ... kanonnuh, wat een bende
Die mensen 'denken' waarschijnlijk dat ze zo hun dier liefde geven, maar het komt eerder in de buurt van mishandeling. Arme beesten Die mensen zijn echt ziek!
Hahah! Achja, je zal maar meer van je dieren houden, dan van je kind. Ik zou 't eigenlijk niet eens erg vinden hoor, als ik dat ventje was. Liever in een tent, dan in die walgelijke toestand in dat huis !!