Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
guenivere schreef:Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha
MRmichiel schreef:guenivere schreef:Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha
ow wow, jij was een van de redders?
hebben ze jouw ook nog benadert of alleen die Mickey Nijboer?
tomcat701 schreef:Leuk dat er een film over gemaakt wordt. Maar worden er dan straks paarden ingezet om senece(?) na te spelen?
Dat lijkt me dan wel raar...
waterloo schreef:Ik vind het niet overdreven. Het waren toch prachtige beelden! Mensen die hun leven riskeren voor een kudde paarden, dat is toch een prachtig waar gebeurd verhaal. Ik vind het een ode aan de redders!
Goof schreef:waterloo schreef:Ik vind het niet overdreven. Het waren toch prachtige beelden! Mensen die hun leven riskeren voor een kudde paarden, dat is toch een prachtig waar gebeurd verhaal. Ik vind het een ode aan de redders!
Absoluut, het waren prachtige beelden, maar om er nou een hele film van te maken![]()
Maak een korte documentaire ofzo, maar geen film. Naar mijn idee is dat nou niet het soort film dat volle zalen trekt, ik zou er sowieso al geen enkele interesse in hebben.
Rianne schreef:Absoluut, het waren prachtige beelden, maar om er nou een hele film van te maken![]()
Maak een korte documentaire ofzo, maar geen film. Naar mijn idee is dat nou niet het soort film dat volle zalen trekt, ik zou er sowieso al geen enkele interesse in hebben.
Citaat:Ik ben het met je eens, diegene die de paarden geredt hebben, hebben prachtig werk geleverd, maar om daar nou en film over te maken, beetje overdreven..