MIERLO (KNHS) - Net als in 2001 kon Angelique Hoorn (Wanneperveen) in Mierlo na drie dagen van zinderende springsport de hoogste trede van het ereschavot betreden om zich te laten huldigen als de nieuwe Kampioen van Nederland in de springsport. Zij behaalde de titel met Blaauwendraad's O'Brien (v. Peter Pan), een hengst die zij amper drie maanden voor het NK van 2006 te rijden kreeg. Vorig jaar werd zij derde achter Gerco Schröder (Tubbergen) en Harrie Smolders (Lage Mierde). De Nederlands kampioen van 2006, Gerco Schröder, legde met Eurocommerce Acapulco nu beslag op het zilver, terwijl de op zijn thuiswedstrijd vaak falende Eric van der Vleuten (Mierlo) nu met Pitareusa eindelijk deze ban wist te breken door derde te worden.
Super hoor, het is ook wel een combinatie wat vanaf het begin af aan heeft geklikt en dan kan je deze resultaten gaan verwachten. Gefeliciteerd Angelique !
Heel goed gedaan, nu vorm zien te houden voor hoop in de bange SL-dagen. Ook veel namen in de top 10 die je niet meteen zou verwachten en namen die je zou verwachten maar die er niet tussen staan.
Het is een geweldig dier, alleen nu maar hopen dat ze een keer haar verstand gebruikt en niet elk weekend inzet dan is het zo gebeurd met O`brien. Geweldig gereden door Gerco en Erik. En natuurlijk de verrasing met Ben en Rubert R. Het was mooie sport erg jammer van onze Piet.
ja, gefeliciteerd! heb haar in de finale gezien in Mierlo! echt een super rit! en Gerco reed ook goed.. alleen moest hij nou een plaatsje terug nemen
wel jammer van Piet, was echt pech! ik dacht echt: "die word het!" maar nee.. was jammer, maar ja, zo is de sport! en Erik en iedereen ook gefeliciteerd!
oh wat gaaf zeg voor der ik had een blokstage van 6 weken bij haar gelopen, noh die meid heeft echt pit hoor nee echt leuk voor der, ze verdient het !!!
Oooh helemaal blij . ik sta op stal bij de eigenaren van Blauwendraad's O'brien en daar was ook vandaag nog veel feest, taart en slingers echt een super prestatie