Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty84 schreef:Dat is echt belachelijk...wie weet wat t ventje er aan over had kunnen houden, een paardenhoef is nou niet echt zacht ofzo (weten wij allen uit ervaring). Dat je hier al boos om wordt....idd als je in een woonwijk rijdt en je paard poept, heb dan het fatsoen het weg te schoppen in de goot. Daar is niets raars aan...dat is gewoon goed fatsoen.
Mja..ik hoop dat ze gevonden wordt en aangesproken op haar gedrag.
LadyLuna schreef:Boeien..
LadyLuna schreef:Boeien..
LadyLuna schreef:Woops had ik een heel verhaal getypt komt er alleen boeien te staan
Ik vind dat je dat niet kunt maken maarja, ik vind het kind ook zo brutaal als die wat zegt over poepen
tegen een oudere..
tesss schreef:Dat is letterlijk bij mij naast de deur
Ik denk ook te weten waar zij staat... Ik ga er even achteraan!
milou123 schreef:Wat maakt dat nou weer uit? Ze hoort het gewoon op te ruimen!
Dus als je jonger bent mag je niet meer op de fouten wijzen van ouderen mensen?
Lieke schreef:milou123 schreef:Wat maakt dat nou weer uit? Ze hoort het gewoon op te ruimen!
Dus als je jonger bent mag je niet meer op de fouten wijzen van ouderen mensen?
Nou ik heb zo'n vermoeden dat dat jongetje het niet op een nette manier zei. Zo poepte mijn paard laatst ook ergens, kreeg ik toch lading ongezouten commentaar van een stel pubers. Ik heb ze genegeerd en ben later op de fiets terug gekomen om het op te ruimen. Dus ik denk dat het jongetje niet netjes heeft gebracht, maar eerder iets van 'stomme stinkknol' oid.