Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mistic schreef:Tja, je weet van te voren wat het bestemmingsplan is van de grond. Als je daar zelf maling aan hebt omdat je buren het ook doen, kan je verwachten dat het dus zo gaat lopen. Omdat jouw buren en 90% van de mensen het daar doen, geeft jou nog niet het recht om het wel te doen.
Dus volgende keer eerst naar het bestemmingsplan vragen voordat je een huis met grond koopt.
Mistic schreef:Tja, je weet van te voren wat het bestemmingsplan is van de grond. Als je daar zelf maling aan hebt omdat je buren het ook doen, kan je verwachten dat het dus zo gaat lopen. Omdat jouw buren en 90% van de mensen het daar doen, geeft jou nog niet het recht om het wel te doen.
Dus volgende keer eerst naar het bestemmingsplan vragen voordat je een huis met grond koopt.
Roxx schreef:Grasland met koeien is in mijn optiek geen landbouw maar veeteelt.
Begrijp me goed: ik vind het heel erg vervelend voor je dat ze, nadat ze het een aantal jaren wel gedoogd hebben, nu zeggen dat je niet aan het bestemmingsplan voldoet. Maar ik vind het op zich wel logisch dat ze zich aan het bestemmingsplan houden. Als iedereen maar te pas en te onpas van het bestemmingsplan gaat afwijken wordt het ook een rommeltje.
Cassidy schreef:Maar als de stal weggaat en je de pony's sober houdt, dan mag dat toch? Een pony is toch een huisdier? Die zou desnoods ook in een achtertuin kunnen....
Jellie schreef:Ben je toevallig niet in het bezit van een rechtsbijstandverzekering?
nightlover schreef:Een pony mag je echt niet in de tuin houden hoor
saden schreef:Mag ik vragen hoeveel paarden je hebt?
Bij mijn ouders in de buurt was iemand die een boerderijtje gekocht had met agrarische bestemming, Hij moest minimaal 3 paarden houden.
Ik weet niet of dit het zelfde is maar bij agrarische bestemming moet minimaal ... dieren houden.
Roxx schreef:Wat is er gekomen uit het onderzoek dat in het krantenartikel wordt genoemd? Wanneer heeft dat artikel in de krant gestaan?