Begin april verschijnt een nieuw paardenblad, ROS. Het proefnummer zag er goed uit en bij een abonnement krijg je een paardendeken kado, ik heb een abonnement genomen. worden jullie abonnee?
Ja ik heb me ook aangemeld. Het proefnummer beviel me ook erg goed. Mede doordat ik nu nog echt een recreatieruiter ben en dat blad dan erg goed bij ons lijkt te passen. Ik heb overigens wel voor de korting gekozen, omdat die dekens altijd een standaard maat is berekend op grote paarden. Ik weet dus op voorhand al dat het Silence niet gaat passen, dus vandaar de korting.
Ik ben benieuwd wanneer het eerste nummer op de mat valt.
Geef om (je) ros, neem een abonnement! Paarden zijn je lust en je leven. Natuurlijk lees je dan ROS. Hét magazine met passie voor paarden. In ROS vind je persoonlijke interviews met hartstochtelijke paardenliefhebbers. Verslagen en reportages over avontuurlijke trektochten en alles over het trainen en mennen, afgewisseld met informatieve artikelen over het gedrag, de gezondheid en de opvoeding van je paard. Een schitterend magazine met prachtige foto's. Ook leuk om cadeau te doen!
Nu met gratis fleecedeken voor paard of pony. Met teddyvoering op de schoft, geborduurd ROS-logo en een metalen frontsluiting. Warm aanbevolen, nu helemaal gratis!
je kan een proefnummer bestellen bij het bedrijf dat het uitgeeft. Het zit in Breda. 076-5722985. Dit nummer staat achterin het proefnummer bij inlichtingen abonnementen
ik heb toen een proefnummer meegekregen op een of ander evenement... werd daarna gebeld of ik belangstellling had en er werd toen gezegd dat het eerste nummer in februari (eventueel Maart) werd verwacht ? een vriendin van mij vroeg laatst ook al of ik al een exemplaar gehad had..
Eerst zou het inderdaad februari zijn. Dat stond ook op het aanmeldingsformulier.
Ik moet wel zeggen dat ze hun zaakje niet helemaal 100% op orde hebben. Ik heb namelijk eind januari mijn aanmeldingsformulier ingestuurd voor een abonnement. Word ik twee weken geleden gebeld, dat ik laatst een proefnummer had ontvangen, en of ik misschien een abonnement wilde.
Uhm, ja maar dat heb ik allang doorgegeven. Toen wisten ze even niet wat te zeggen, maarja. We zien wel hoe het nu loopt.
Fajah Lourens: "Op dit moment ben ik een nieuw paardenprogramma aan het opnemen, ‘Horse power’, en dat wordt zelfs zó leuk, dat we het willen aanbieden aan de landelijke zenders. Ik heb dus genoeg te doen."