Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Zonde voor Jan!
Maar ook wel weer mooi voor Alice!
taormina schreef:Ik vind het geen stijl dat ze het paard overneemt van een mede kaderlid.Ze had op z'n minst vooraf met Jan van Beek contact op kunnen nemen om dit te bespreken.
Sjoert schreef:http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=702&menuid=1
dehoefslag.nl
Maar wat was mijn alternatief? Het paard weigeren - waardoor het naar het buitenland zou worden verkocht - en vriendjes blijven met Jan? Nee, ik ben blij dat het paard voor de Nederlandse sport is behouden en hoop dat Jan inziet dat ik verder buiten het conflict sta.’
taormina schreef:Revanches schreef:Zonde voor Jan!
Maar ook wel weer mooi voor Alice!
Ik vind het geen stijl dat ze het paard overneemt van een mede kaderlid.Ze had op z'n minst vooraf met Jan van Beek contact op kunnen nemen om dit te bespreken.
Tyrza schreef:taormina schreef:
Ik vind het geen stijl dat ze het paard overneemt van een mede kaderlid.Ze had op z'n minst vooraf met Jan van Beek contact op kunnen nemen om dit te bespreken.
Er speelde ook wel wat meer dan wat er in het persbericht staat. Rozanna probeerd het netjes toe te lichten, terwijl Jan met modder gaat smijten.
SGWOllie schreef:Heb je de paardenkrant gelezen? Ik geloof dat het eerder Rozanna is die met modder smijt. Ik vind dat Jan daar nog heel netjes op gereageerd heeft!!!!
Tyrza schreef:SGWOllie schreef:Heb je de paardenkrant gelezen? Ik geloof dat het eerder Rozanna is die met modder smijt. Ik vind dat Jan daar nog heel netjes op gereageerd heeft!!!!
Ik ken Rozanna persoonlijk en ik kan je zeggen dat haar woorden dusdanig verdraait zijn. Daarentegen weet ik ook hoe Jan zich heeft opgesteld tov de sponsor en haar.
En natuurlijk waren de eigenaren trots dat de merrie daar op het WK loopt. Neemt niet weg dat er al veel langer wat heeft gespeeld.
Tyrza schreef:Het enige wat ik er nog over kwijt wil, is dat Rozanna een paardenmens pur sang is. Zij heeft het beste over voor haar paarden. Daarom is het erg knullig neergezet door de Paardenkrant dat de eigenaresse kort gezegd alleen maar prestaties van haar paard verwacht. Natuurlijk, daar laat je een paard voor trainen. Maar daar alleen is het paard niet voor weggehaald.
SGWOllie schreef:Maar het staat toch wel even mooi zo in de paardenkrant en een rectificatie heb ik ook niet voorbij zien komen!
Leetjuhh schreef:....dus moet je daar ook naar betalen en niet onderbetalen
Tyrza schreef:Ok, wat jij wil
Ik heb geen zin in een welles nietes spelletje
Albertine_N schreef:SGWOllie schreef:Maar het staat toch wel even mooi zo in de paardenkrant en een rectificatie heb ik ook niet voorbij zien komen!
Ik begrijp je even niet. Want hoe kan iets gerectificeerd worden/ zijn (waarmee ik niet suggereer dat er iets gerectificeerd hóeft te worden over het desbetreffende artikel) als de hier besproken PK (9 maart) de laatst uitgekomen is?
Of bedoel je iets anders ?